archiwum strony somonino.pl

Zapytania ofertowe

Informacja o wyborze oferty na zakup i dostawę materiałów biurowych

RGP.0717.37.2015.B.M Numer umowy/aneksu: UDA-POKL.09.01.02-22-038/13-00 Numer projektu: WND-POKL.09.01.02-22-038/13 Tytuł: Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II. Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1: Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Dotyczy: dostawy materiałów biurowych do Biura Projektu zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 25.05.2015 r.

więcej »

Zaproszenie do złożenia oferty na materiały biurowe

GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO ZAPRASZA do złożenia oferty w ramach projektu pt. Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych  dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II na zakup i dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu. 1. Opis przedmiotu zamówienia: a/ zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych.

więcej »

Informacja o wyborze oferty na dostaę tonerów i części zamiennych do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-3185 FN

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: dostawy tonerów i części zamiennych do Urządzenia Wielofunkcyjnego Samsung CLX-3185 FN  do Biura Projektu zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 24.04.2015 r. W związku z zaproszeniem do składania ofert z dnia 24.04.2015 r. uprzejmie informuję, że wybrano najkorzystniejszą ofertę na dostawę tonerów i części zamiennych do Biura Projektu przez następującego Wykonawcę: Oferta nr 5 – HAPRINT TONERY S.C., Błauciak Dariusz, Skowroński Przemysław, Ustowo 40M/14, 70-001 Ustowo, cena: 3.268,11 zł brutto

więcej »

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NA DOSTAWĘ NAGRÓD

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Dotyczy: dostawy nagród dla laureatów konkursu plastycznego i literackiego do Biura Projektu zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 17.04.2015 r.   W związku z zaproszeniem do składania ofert z dnia 17.04.2015 r. uprzejmie informuję, że wybrano najkorzystniejszą ofertę na dostawę dla laureatów konkursu plastycznego
i literackiego do Biura Projektu przez następującego Wykonawcę: 1)      Oferta nr 3 – PRYWATNE PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE „VIKA”  - Renata Musielska, Lubanów 28 B, 98-235 Błaszki, cena: 2.529,72 zł brutto.

więcej »

Informacja o wyborze oferty na dostawę materiałów biurowych

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Dotyczy: dostawy materiałów biurowych do Biura Projektu zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 17.04.2015 r.   W związku z zaproszeniem do składania ofert z dnia 17.04.2015 r. uprzejmie informuję, że wybrano najkorzystniejszą ofertę na dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu przez następującego Wykonawcę: 1)      Oferta nr 2 – P.H.U. Samfix – Papier sp. j., ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, cena: 1.444,00 zł brutto.

więcej »

Zapytanie ofertowe na tonery i części zamienne

GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO ZAPRASZA do złożenia oferty w ramach projektu pt. Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych  dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino –etap II  na dostawę tonerów do Urządzenia Wielofunkcyjnego
Samsung CLX-3185 FN . 1. Opis przedmiotu zamówienia: a/ dostawa do siedziby Zamawiającego oryginalnych tonerów  i części zamiennych do Urządzenia Wielofunkcyjnego Samsung CLX-3185 FN.

więcej »

Informacja o wyborze oferty na prowadzenie zajęć dodatkowych

RGP.0717.27.2015.B.M. Numer umowy/aneksu: UDA-POKL.09.01.02-22-038/13-00 Numer projektu: WND-POKL.09.01.02-22-038/13 Tytuł: Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II. Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1: Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty   Dotyczy: prowadzenia zajęć dodatkowych zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 08.04.2015 r.

więcej »

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NA OPIEKUNÓW WYJAZDU

RGP.0717.24.2015.B.M Numer umowy/aneksu: UDA-POKL.09.01.02-22-038/13-00 Numer projektu: WND-POKL.09.01.02-22-038/13 Tytuł: Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II. Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1: Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty   Dotyczy: naboru na opiekunów wyjazdu do Torunia  zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 01.04.2015 r.

więcej »

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ NAGRÓD

GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO ZAPRASZA
do złożenia oferty w ramach projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych
dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”
na dostawę nagród dla laureatów konkursu plastycznego i literackiego.   1.  Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego nagród dla laureatów konkursu plastycznego i literackiego

więcej »

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE

GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO ZAPRASZA do złożenia oferty w ramach projektu pt. Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych  dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II na zakup i dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu. 1. Opis przedmiotu zamówienia: a/ zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych. 

więcej »

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X