archiwum strony somonino.pl

Zaproszenie do złożenia oferty na materiały biurowe A A A

GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO

ZAPRASZA

do złożenia oferty w ramach projektu

pt. Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych

 dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II

na zakup i dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

a/ zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych.

Zakres zamówienia obejmuje:

  • Papier ksero A4, grubość 80 g/m2 – 50 ryz;
  • Długopis z wymiennym wkładem olejowym nowej generacji, linia pisania 0.27 mm, długość linii 900 m., gumowy uchwyt w kolorze tuszu zapobiegający wyślizgiwaniu się z dłoni podczas pisania, mechanizm chowania wkładu, krystaliczna obudowa, tusz olejowy, wodoodporny, nieblaknący, kolor niebieski – 15 szt.
  • Długopis - z wymiennym wkładem olejowym, linia pisania 0,27 mm, długość linii 1300m. Najnowszej generacji tusz olejowy. wodoodporny, nie rozmazujący się, wypisuje się do końca, nie blakie. Krystaliczna obudowa, miękki gumowy uchwyt o przekroju trójkątnym . Opakowanie zbiorcze 12 szt. – 1 kpl.
  • Skoroszyt zawieszany, wpinany do segregatorów, formatu A4, strona przednia przezroczysta, strona tylna kolorowa, mieszczący ok. 200 kartek,  kolor czarny – 100 szt.,
  • Papier samoprzylepny A4, 210 x 297 mm, koloru białego, 100 sztuk – 2 opakowania,
  • Gumka do ścierania – gumka dwuczęściowa: część niebieska powinna służyć do ścierania atramentu, długopisu oraz pisma maszynowego. Cześć biała do ścierania ołówków i kredek ołówkowych – 5 szt.
  • Ołówek z gumką – przyjazny środowisku ołówek bezdrzewny z żywicy syntetycznej, nie pozostawia drzazg w przypadku złamania. Odporny na gryzienie. Bardzo wytrzymały grafit. Z gumką (12 szt. w opakowaniu) - 1 op.
  • Temperówka plastikowa, podwójna, z pojemnikiem–  innowacyjna temperówka o ergonomicznym kształcie. Automatyczne zamknięcie ostrza chroni przed wydostawaniem się pyłu grafitowego i otwiera się pod wpływem delikatnego nacisku ołówka. Transparentny pojemnik na ścinki umożliwia kontrolowanie poziomu jego zapełnienia. 2 otwory. Kolory: różowy, zielony i turkusowy – 3 szt.
  • Kalkulator biurowy - 12-pozycyjny duży wyświetlacz typu LCD, podwójna pamięć, funkcja wyznaczania miejsc dziesiętnych, funkcja zaokrąglania, podwójne zasilanie: bateryjne i słoneczne, klawisz cofania, plastikowa obudowa i klawisze, wymiary: 160x152x32mm. ( 1 szt.)
  • Linijka – niełamliwa, wykonana z miękkiego tworzywa, stabilna pracy - linijka nie przesuwa się. Bardzo czytelna podziałka. Różne kolory. Długość 30 cm. 3 szt.
  • Długopis żelowy – 1 op. – długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym i gumowym, wygodnym uchwytem, grubość linii pisania 0,32 mm. Wyposażone w mechanizm chowania wkładu oraz zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania. Doskonale nadaje się do opisywania faktur. Opakowanie zbiorcze 12 szt. 1 op.
  • Wkłady do w/w/ długopisu żelowego – 12 szt.
  • Karteczki samoprzylepne – notes - kostka mini 250-o kartkowa. Wymiary: 50x50mm. Neonowy mix 5 kolorów - 3 szt.
  • Karteczki samoprzylepne Klasyczny notes 400-u kartkowy. Wymiary: 76x76mm. Pastelowy mix 4 kolorów -  3 szt.
  • Zakładki indeksujące – 5 neonowych kolorów po 25 zakładek. Rozmiar zakładki: 45x12 mm. Wykonane z folii PET. Do zaznaczania wybranych fragmentów tekstu lub całych stron – 5 kpl.
  • Długopisy żelowe długopisy żelowe fluorescencyjne w przezroczystej obudowie umożliwiającej kontrolę tuszu, z zapinką w kolorze tuszu, w praktycznym przezroczystym etui z zawieszką. 6 kolorów w opakowaniu - 4 kpl.
  • Koszulki matowe na dokumenty, foliowe, format A4, w opakowaniu 100 szt. – 20 opakowań;
  • Pisak do płyt CD, dwustronny, permanentny z tuszem wodoodpornym, kolor niebieski – 3 szt.;
  • Teczka na gumkę, formatu A4, wykonana z mocnego papieru o grubości 0,35 mm, różne kolory – 40 szt.;
  • Sznurek skręcany, wytrzymały, zalecany do pakowania, waga: 0,5 kg – 1 szt.;
  • Zeszyt kołobrulion, spięty trwałą metalową spiralą, okładka wykonana z półprzezroczystego polipropylenu o chropowatej fakturze i grubości 400 mikronów, gramatura papieru 80 g/m2, format A4, 152 kartki w kratkę – 6 szt.;
  • Cienkopis, płynny, grubość linii pisania 0,5 mm, kolor niebieski – 15 szt.;
  • Tusz do pieczątek, stępli, kolor czerwony, 30 ml, - 6 szt.
  • Zszywki biurowe, opakowanie 10 x 1000 sztuk, model 26/6 – 2 opakowania;
  • przekładki do segregatora A4, kartonowe, op.100szt., mix kolorów – 3 kpl.
  1. 2.  Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostawa najpóźniej do 22 czerwca 2015 r.
  2. 3.  Przy wyborze  oferty  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a)      cena – 100%

  1. 4.    Opis sposobu obliczenia ceny składanej oferty:

W cenę propozycji należy wliczyć:

a)  wartość usługi/dostawy określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,

b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,

c)  koszty transportu/dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę/dostawę jest obowiązująca przez okres ważności umowy wynikający ze wskazanego terminu w pkt. 2. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego kryteriom.

Zamawiający za wykonaną usługę dokona płatności przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego.

  1. 5.    Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia należy złożyć
w terminie do dnia 9 czerca 2015 r., do godz. 15.00 w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino. Liczy się data wpływu do tutejszego Urzędu.

Na korespondencji należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: oferta na materiały biurowe.

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu nie będą rozpatrywane.

Zakup i dostawa w/w  materiałów biurowych jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  1. 6.    Osoba uprawniona do kontaktów ws. zapytania ofertowego:

Alicja Malanowska, tel. 58-684-11-21; e-mail: rozwoj@somonino.pl

Beata Markowska, tel. 58-684-11-21, e-mail: b.markowska@somonino.pl

Karolina Szmołda, tel. 58 -684-11-21, e-mail: promocja@somonino.pl

1 . 7.  Informacje dotyczące zawarcia umowy:

Zaproszenie ma na celu rozpoznanie rynku i wyłonienie najkorzystniejszego Wykonawcy, z którym zostanie podpisane zlecenie o wartości poniżej 30 000 euro. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.

 

                                                                           /-/ ZASTĘPCA WÓJTA

                                                                           JERZY KOWALEWSKI

 

Operacja jest realizowana w ramach Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Dokumenty do popbrania:

Wzór oferty

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X