GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO ZAPRASZA do złożenia oferty w ramach projektu pt. „Internet bez barier II – szansą rozwoju mieszkańców Gminy Somonino” na zakup i dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu.
Opis przedmiotu zamówienia:
a/ zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych, tj.:
- papier ksero A4, grubość 80 g/m2 – 10 ryz;
- papier kserograficzny A4/160g, kolorowy, każda ryza inny kolor, preferowane kolory: żółty i zielony – 2 ryzy;
- flamastry – z mocną końcówką oraz wentylowaną skuwką, 10 kolorów w opakowaniu, obudowa z cienkimi, podłużnymi paskami, wewnątrz bezwonny tusz na bazie wody – 3 opakowania;
- długopis żelowy – z gumowym uchwytem, wymiennym wkładem żelowym, wyposażony w mechanizm chowania wkładu oraz specjalne zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania. Doskonale nadaje się do opisywania faktur, kolor niebieski – 5 szt.
- wkłady do w/w długopisu żelowego – 5 szt.
- białe koperty formatu B5 samoklejące, opakowanie 50szt. – 1 opakowanie;
- etykiety adresowe – białe, do zadruku w drukarkach laserowych, rozmiar: 99,1 x 38,1 mm, ilość etykiet na stronie: 14, ilość arkuszy w opakowaniu A4: 100, ilość etykiet w opakowaniu: 1400 – 1 opakowanie.
- sztywny skoroszyt A4 PCV z możliwością do wpinania do segregatora, przednia strona przeźroczysta, tylna strona nieprzeźroczysta, różne kolory – 40 sztuk;
- dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostawa najpóźniej do 27 sierpnia 2014 r.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena – 100%
Ofertę należy złożyć w terminie do 7 sierpnia 2014 r., do godz. 15.00 w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczoną osobiście), w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino.
Na korespondencji należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: oferta na materiały biurowe.
Pełna treść zapytania oferowego wraz z wzorem oferty.