archiwum strony somonino.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE A A A

 

GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO

ZAPRASZA

do złożenia oferty w ramach projektu

pt. Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych

 dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II

na zakup i dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

a/ zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych. 

Zakres zamówienia obejmuje:

  • Papier ksero A3, grubość 80 g/m2 – 3 ryzy;
  • Przezroczyste- matowe etykiety adresowe, wykonane z matowej folii poliestrowej, rozmiar: 99,1 x 42,3mm,  ilość arkuszy w opakowaniu A4: 25,  ilość etykiet w opakowaniu: 300, ilość etykiet na stronie: 12, pakowane po 25 sztuk – 4 opakowania;
  • Długopisy żelowe brokatowe, 10 kolorów. Długopisy żelowe brokatowe w przezroczystej obudowie umożliwiające kontrolę tuszu, z zapinką w kolorze tuszu, w praktycznym przezroczystym etui z zawieszką – 3 kpl.;
  • Brązowy papier pakowy A-3 – 30 szt.;
  • Zakreślacze w sztyfcie. Zakreślacz o suchym graficie. Zawiera transparentny grafit żelowy o grubości ok. 10 mm w postaci wykręcanego sztyftu. Nie rozmazuje zakreślanego tekstu , nie przesiąka przez papier, nie powoduje marszczenia papieru. Pozostawiony bez zatyczki nie wysycha przez wiele dni. Zapewnia jednolity, fluorescencyjny kolor. Nie wymaga ostrzenia. W skład zestawu wchodzi 12 szt. – 2 zestawy (jeden w kolorze zielonym, drugi w kolorze różowym);
  • Zszywacz biurowy długoramienny. Zszywa 10 kartek; wym. 9,7 x 2,3 x 4,4 cm; poj. zasobnika: 50; rodzaj zszywki: #10; tradycyjne i płaskie szycie – 1 szt.;
  • Linijka: wykonana z plistiku, długość 20 cm, transparentna z precyzyjnie naniesioną, trwałą miarką. Gwarantowana dokładność wykonywania skali. – 3 szt.;
  • Nożyczki -  wykonane z hartowanej, nierdzewnej stali o twardości 54 stopni w skali Rockwella. Ergonomiczne, gumowe rączki gwarantują duży komfort i wygodę pracy. – 2 szt.;
  • Kopert na płyty CD/DVD, z okienkiem – 100 szt.;
  • Identyfikator na smyczy 85 mm x 55 mm – 20 szt.;
  • Koszulki foliowe na dokumenty, format A4, w opakowaniu 100 szt. – 20 opakowań;
  • Winylowa gumka w kartonowej osłonie do ścierania, wysokiej jakości, niebrudząca. Przeznaczona do stosowania na papierze i folii. Doskonale wycierają nie uszkadzając ścieranej powierzchni. Każda gumka owinięta w celofan. Wymiary 42x18x12mm.  – 6 szt.;
  • Koperty z folią bąbelkową, format A4 – 200 szt.;
  • Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejące z paskiem, białe, 300x458x40mm. Gramatura: 150g. – 200 szt.;
  • Klej w sztyfcie - 20 g. Świetnie nadaje się do klejenia klasycznych powierzchni - papieru, zdjęć tektury. Nietoksyczny, niebrudzący, zmywalny – 6 szt.
  • Skoroszyt zawieszany, wpinany do segregatorów, formatu A4, strona przednia przezroczysta, strona tylna kolorowa, mieszczący ok. 200 kartek,  kolor czarny –60 szt.,
  • Klej w taśmie, przeznaczony do klejenia papieru, kartonu, zdjęć, ergonomiczny kształt pozwala na wygodne trzymanie go w dłoni, końcówka klejąca znajduję się w osłonce zabezpieczającej, długość taśmy pokrytej klejem wynosi 10 m, taśma o szerokości 8mm, przezroczysta – 3 szt.,
  • Długopis z wymiennym wkładem olejowym nowej generacji, linia pisania 0.27 mm, długość linii 900 m., gumowy uchwyt w kolorze tuszu zapobiegający wyślizgiwaniu się z dłoni podczas pisania, mechanizm chowania wkładu, krystaliczna obudowa, tusz olejowy, wodoodporny, nieblaknący, kolor niebieski – 6 szt.
  • Białe koperty formatu C5 samoklejące, opakowanie 50 szt. – 2 opakowania,
  • Białe koperty formatu C6 samoklejące, opakowanie 50 szt. – 4 opakowania,
  • Białe koperty formatu A4 samoklejęce – 100 szt.;
  • Płyty CD+R, 700 MB – pakowane na rolce, 100 szt. – 1 opakowanie,
  • Papier fotograficzny matowy 125 gram (zawartość 100 kartek)  - 1 opakowanie,
  • Korektor w taśmie, wymiary taśmy 4,2 mm x 9 m, posiada osłonkę, która chroni taśmę korygującą – 3 szt.,
  • Dyplomy - papier satynowany przypominający zwój papirusu,  gramatura 170g/m2, format A4 – opakowanie 25 arkuszy – 4 opakowania,
  • Arkusz barwne  formatu A4, ozdobny papier satynowy do eleganckich wydruków w drukarkach laserowych i atramentowych, z motywem kwiatowym np. tulipany, gramatura 100 g/m2, 50 arkuszy w opakowaniu – 2 opakowania;
  • Arkusze barwne A4 100g - papier barwny o gramaturze 100 g/m2, z rysunkiem drzewa, odpowiedni zarówno do drukarek laserowych jak i atramentowych, 50 arkuszy w opakowaniu – 3 opakowania,
  • Papier ozdobny z delikatnym, klasycznym żeberkowanym tłoczeniem, bez znaku wodnego, gramatura 120 g/m2, do drukarek laserowych i atramentowych, dostępny w kolorze kremowym, opakowanie 50 arkuszy A4 – 2 opakowania,
  • Dyplomy - papier satynowany przypominający zwój listu,  gramatura 170g/m2, format A4 – opakowanie 25 arkuszy – 1 opakowanie,
  • Dyplom A4 z motywem bajkowym o gramaturze 170g/m2, formatu A4, w opakowaniu 25 arkuszy – 1 opakowanie,
  • Ołówek drewniany, grubość HB – 12 szt.,
  • Cienkopis, płynny, grubość linii pisania 0,5 mm, kolor niebieski – 6 szt.
  • Klipy biurowe, 32 mm, w opakowaniu 12 szt.- 3 opakowania.
  • Klipy biurowe, 41 mm, w opakowaniu 12 szt.- 3 opakowania.
  • Marker permanentny, wodoodporny, końcówka okrągła, kolor czarny- 2 szt;
  • Marker permanentny, wodoodporny, końcówka okrągła, kolor niebieski - 2 szt;
  • Marker permanentny, wodoodporny, końcówka okrągła, kolor czerwony- 2 szt;
  • Marker permanentny, wodoodporny, końcówka okrągła, kolor zielony - 2 szt;
  • Cienkopis - w opakowaniu 4 szt. cienkopisów w kolorach różowym, turkusowym, zielonym i niebieskim – 4 opakowania.
  1. 2.  Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostawa najpóźniej do 14 maja 2015 r.
  2. 3.  Przy wyborze  oferty  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a)      cena – 100%

  1. 4.    Opis sposobu obliczenia ceny składanej oferty:

W cenę propozycji należy wliczyć:

a)  wartość usługi/dostawy określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,

b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,

c)  koszty transportu/dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę/dostawę jest obowiązująca przez okres ważności umowy wynikający ze wskazanego terminu w pkt. 2. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego kryteriom.

Zamawiający za wykonaną usługę dokona płatności przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego.

  1. 5.    Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia należy złożyć
w terminie do dnia 4 maja 2015 r., do godz. 15.00 w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino. Liczy się data wpływu do tutejszego Urzędu.

Na korespondencji należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: oferta na materiały biurowe.

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu nie będą rozpatrywane.

Zakup i dostawa w/w  materiałów biurowych jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  1. 6.    Osoba uprawniona do kontaktów ws. zapytania ofertowego:

Alicja Malanowska, tel. 58-684-11-21; e-mail: rozwoj@somonino.pl

Beata Markowska, tel. 58-684-11-21, e-mail: b.markowska@somonino.pl

Karolina Szmołda, tel. 58 -684-11-21, e-mail: promocja@somonino.pl

  1. 7.    Informacje dotyczące zawarcia umowy:

Zaproszenie ma na celu rozpoznanie rynku i wyłonienie najkorzystniejszego Wykonawcy, z którym zostanie podpisane zlecenie o wartości poniżej 30 000 euro. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.

                                                                    /-/ ZASTĘPCA WÓJTA

                                                                           Jerzy Kowalewski


Operacja jest realizowana w ramach Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Dokumenty do pobrania:

Zapytanie ofertowe - pełna treść

Wzór oferty

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X