Wyniki naboru uczestników szkoleń do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Szkoła Podstawowa w Goręczynie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnicy szkoleń będą brali udział w niżej wymienionej formie wsparcia:
VII.„Wdrożenie elektronicznego dziennika i sekretariatu w szkołach Gminy Somonino”
„Szkolenie dla kadry pedagogicznej z funkcjonalności elektronicznego dziennika”
Wyniki naboru uczestników szkoleń do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Szkoła Podstawowa w Egiertowie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnicy szkoleń będą brali udział w niżej wymienionej formie wsparcia:
VII.„Wdrożenie elektronicznego dziennika i sekretariatu w szkołach Gminy Somonino”
„Szkolenie dla kadry pedagogiczej z funkcjonalności elektronicznego dziennika”
Wyniki naboru uczestników szkoleń do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Szkoła Podstawowa w Borczu
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnicy szkoleń będą brali udział w niżej wymienionej formie wsparcia:
VII.„Wdrożenie elektronicznego dziennika i sekretariatu w szkołach Gminy Somonino”
„Szkolenie dla kadry pedagogicznej z funkcjonalności elektronicznego dziennika”
Wyniki naboru uczestników szkoleń do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Gimnazjum Publiczne w Somoninie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnicy szkoleń będą brali udział w niżej wymienionej formie wsparcia:
VII.„Wdrożenie elektronicznego dziennika i sekretariatu w szkołach Gminy Somonino”
„Szkolenie dla kadry pedagogicznej z funkcjonalności elektronicznego dziennika”
Wyniki naboru uczestników szkoleń do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Gimnazjum Publiczne w Goręczynie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnicy szkoleń będą brali udział w niżej wymienionej formie wsparcia:
VII.„Wdrożenie elektronicznego dziennika i sekretariatu w szkołach Gminy Somonino”
„Szkolenie dla kadry pedagogicznej z funkcjonalności elektronicznego dziennika”
Ogłoszenie
Ogłaszamy nabór dla uczestników szkoleń, które są organizowane w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Chętne osoby proszone są o zapoznanie się z treścią Regulaminu Projektu i wypełnienie: kwestionariusza rekrutacyjnego (załącznik nr 12 do regulaminu), oświadczenia uczestnika projektu (załącznik nr 13 do regulaminu). Osoby niepełnosprawne są zobowiązane dodatkowo wypełnić załącznik nr 15 do regulaminu – oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym danych wrażliwych. Z chwilą zakwalifikowani się do projektu uczestnik jest zobowiązany o dostarczenie wypełnionej deklaracji uczestnictwa w projekcie (załącznik nr 14 do regulaminu). Dokumenty te są dostępne w sekretariacie szkoły, Biurze Projektu lub na stronie internetowej Gminy Somonino: www.somonino.pl w zakładce projekty. Termin składania dokumentów: 18 wrzesień 2014 r. Szkolenie odbędzie się do końca września 2014 r.
Wyniki naboru uczniów do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Gimnazjum Publiczne w Goręczynie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników dodatkowych zajęć w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczniowie klas I-III gimnazjum w roku szkolnym 2014/2015 (do końca grudnia 2014 r.) będą uczestniczyć w niżej wymienionej formie wsparcia:
I. Moduł warsztatowy „równość płci”
„Szkolne niestereotypowe kluby dyskusyjne”
Wyniki naboru uczniów do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Gimnazjum Publiczne w Goręczynie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników dodatkowych zajęć w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczniowie klas I-III gimnazjum w roku szkolnym 2014/2015 będą uczestniczyć w niżej wymienionych formach wsparcia:
II. Moduł „Zajęcia wyrównawcze”.
„Zajęcia wyrównawcze z matematyki”
Wyniki naboru uczniów do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Szkoła Podstawowa w Goręczynie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników dodatkowych zajęć w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczniowie klas IV-VI szkoły podstawowej w roku szkolnym 2014/2015 (do końca grudnia 2014 r.) będą uczestniczyć w niżej wymienionej formie wsparcia:
I. Moduł warsztatowy „równość płci”
„Szkolne niestereotypowe kluby dyskusyjne”
Wyniki naboru uczniów do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Szkoła Podstawowa w Goręczynie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników dodatkowych zajęć w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczniowie klas IV-VI w roku szkolnym 2014/2015 będą uczestniczyć w niżej wymienionych formach wsparcia:
II. Moduł „Zajęcia wyrównawcze”.
„Zajęcia wyrównawcze z matematyki”
Wyniki naboru uczniów do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Szkoła Podstawowa w Borczu
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników dodatkowych zajęć w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczniowie klas IV-VI szkoły podstawowej w roku szkolnym 2014/2015 (do końca grudnia 2014 r.) będą uczestniczyć w niżej wymienionej formie wsparcia:
I. Moduł warsztatowy „równość płci”
„Szkolne niestereotypowe kluby dyskusyjne”
Wyniki naboru uczniów do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Szkoła Podstawowa w Borczu
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników dodatkowych zajęć w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczniowie klas IV-VI w roku szkolnym 2014/2015 będą uczestniczyć w niżej wymienionych formach wsparcia:
II. Moduł „Zajęcia wyrównawcze”.
„Zajęcia wyrównawcze z matematyki”
Wyniki naboru uczniów do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Szkoła Podstawowa w Somoninie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników dodatkowych zajęć w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczniowie klas IV-VI szkoły podstawowej w roku szkolnym 2014/2015 (do końca grudnia 2014 r.) będą uczestniczyć w niżej wymienionej formie wsparcia:
I. Moduł warsztatowy „równość płci”
„Szkolne niestereotypowe kluby dyskusyjne”
Wyniki naboru uczniów do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Szkoła Podstawowa w Somoninie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników dodatkowych zajęć w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczniowie klas IV-VI w roku szkolnym 2014/2015 będą uczestniczyć w niżej wymienionych formach wsparcia:
II. Moduł „Zajęcia wyrównawcze”.
„Zajęcia wyrównawcze z matematyki”
Wyniki naboru uczniów do projektu
pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II” Gimnazjum Publiczne w Somoninie
Ogłaszamy wyniki naboru uczestników dodatkowych zajęć w ramach projektu pt. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczniowie klas I-III gimnazjum w roku szkolnym 2014/2015 (do końca grudnia 2014 r.) będą uczestniczyć w niżej wymienionej formie wsparcia:
I. Moduł warsztatowy „równość płci”
„Szkolne niestereotypowe kluby dyskusyjne”
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.