Somonino, 02.06.2014 r.
GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO
ZAPRASZA
do złożenia oferty w ramach projektu
pt. Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych
dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II
na zakup i dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a/ zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych.
Zakres zamówienia obejmuje:
- papier ksero A4, grubość 80 g/m2 – 50 ryz;
- papier ksero A3, grubość 80 g/m2 – 2 ryzy;
- folia do laminowania A4, 216 x 303 mm,100 szt. – 1 opakowanie,
- papier samoprzylepny A4, 210 x 297 mm, koloru białego, 100 sztuk – 1 opakowanie,
- koszulka do klasera na 1płytę CD, opakowanie 10 sztuk – 15 opakowań;
- kostka karteczek samoprzylepnych, 76x76mm, kostka mix 5 kolorów neonowych, 500 kartek – 5 kostek;
- segregator A4 7,5 cm, zielony – 40 sztuk;
- segregator A4 4,0 cm, zielony –20 sztuk;
- kostka karteczek samoprzylepnych, mix kolorów neonowych 38x51mm ( 4 kol. x 100 kart. ) – 5 opakowań;
- koszulka rozszerzana formatu A4- przeznaczona na katalogi lub dużą ilość dokumentów, folia miękka, mocna PVC 140 mic., zgrzana w literę “U”, boki poszerzane do pojemności 25 mm, wzmocniona perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora z dowolnym ringiem – 50 szt.,
- klej w sztyfcie: łatwa aplikacja, wygodny i szybki w użyciu, do klejenia papieru, tektury, zdjęć, tkanin i wielu innych, bez rozpuszczalnika, gramatura: 40g, ilość: 6 szt.,
- poduszka do stempli/pieczątek z estetycznym pudełkiem z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, poduszka do pieczątek nasączona tuszem, kolor: czerwony, rozmiar 150x96mm, ilość: 3 szt.,
- długopis żelowy , z wymiennym wkładem żelowym, z wygodnym gumowym uchwytem, wyposażony w mechanizm chowania wkładu oraz specjalnie zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania, gładka i równa linia pisania, doskonały do opisywania faktur, ilość: 3 szt. – kolor czarny; 3 szt. kolor niebieski, 3 szt. kolor zielony, 3 szt. kolor czerwony, razem: 12 szt.,
- gumka syntetyczna: gumka syntetyczna do papieru, folii i kalki przeznaczona do ołówków
miękka, ilość: 3 szt.,
- temperówka – plastikowa temperówka o opływowym kształcie z pojemnikiem na ścinki, wersja z dwoma otworami o różnej średnicy, kolorowa, ilość: 4 szt.,
- korektor w piórze z metalową końcówką- idealny do precyzyjnego, punktowego korygowania, łatwe dozowanie dzięki nowemu opakowaniu, ulepszona, szybkoschnąca formuła płynu korygującego, doskonałe właściwości kryjące, brak śladów i cieni na kserokopiach i faksach, pojemność: 9 ml, ilość: 3 szt.,
- kołozeszyt A4 - kołonotatnik z metalową pojedynczą spiralą; liniatura: kratka; strony z marginesem, perforowane, dziurkowane (możliwość wpięcia do segregatora); format A4; 80 kartek, miękka oprawa, ilość: 3 szt.,
- grzbiety wsuwane do 30 kartek wpinane do segregatora przezroczyste – ilość: 50 szt.,
- zakładki samoprzylepne Strzałka – wymiary: 25 x 45 mm, wysokiej jakości zakładki samoprzylepne wykonane z folii z klejem, który umożliwia wielokrotne przyklejenie do różnego rodzaju powierzchni, nie pozostawiają śladu po odlepieniu, ilość: 10 opak.,
- kolorowy papier ksero, format A4 o gramaturze 80g pakowanych 125 arkuszy w opakowaniu, mix intensywnych kolorowy – 2 opak.,
- kolorowy papier ksero, format A4 o gramaturze 160g pakowanych 125 arkuszy w opakowaniu, mix kolorów – 2 opak.,
- żelopis fluorescencyjny 6 kolorów, miękki uchwyt, grubość linii pisania 1.0 mm - 3 opak.,
- zeszyt kolorowych papierów samoprzylepnych, format A4 – 6 szt.,
- teczka z gumką, format A4, różne kolory, ilość: 50 szt.,
- przekładki do segregatora, wykonane z wytrzymałego kolorowego kartonu, długość przekładek pozwala na naniesienie opisów widocznych po zamknięciu segregatora, format 1/3 A4, wymiary 10,5 x 24 cm., - 6 opakowań,
- tusz do pieczątek, stępli, kolor czerwony, 30 ml, - 6 szt,
- koperty A5 samoklejące – 200 sztuk;
- koperty C6 samoklejące – 200 sztuk;
- zszywki biurowe 26/6 – 15 opakowań po 1000 sztuk,
- korektor taśmowy o szerokości taśmy 5 mm i długości 8m – 3 szt,
- zakreślacz – 10 sztuk (2 szt. różowe, 2 szt. pomarańczowe, 2 szt. fioletowe, 2 szt. niebieskie, 2 sz. zielone.).
- 2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostawa najpóźniej do 25 czerwca 2014 r.
- 3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena – 100%
- 4. Opis sposobu obliczenia ceny składanej oferty:
W cenę propozycji należy wliczyć:
a) wartość usługi/dostawy określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,
c) koszty transportu/dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę/dostawę jest obowiązująca przez okres ważności umowy wynikający ze wskazanego terminu w pkt. 2. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego kryteriom.
Zamawiający za wykonaną usługę dokona płatności przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego.
- 5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 czerwca 2014 r., do godz. 15.00 w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino. Liczy się data wpływu do tutejszego Urzędu.
Na korespondencji należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: oferta na materiały biurowe.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu nie będą rozpatrywane.
Zakup i dostawa w/w materiałów biurowych jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- 6. Osoba uprawniona do kontaktów ws. zapytania ofertowego:
Alicja Malanowska, tel. 58-684-11-21; e-mail: rozwoj@somonino.pl
Beata Markowska, tel. 58-684-11-21, e-mail: b.markowska@somonino.pl
- 7. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Zaproszenie ma na celu rozpoznanie rynku i wyłonienie najkorzystniejszego
Wykonawcy, z którym zostanie podpisane zlecenie o wartości poniżej 14 000 euro. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.
/-/ ZASTEPCA WÓJTA
JERZY KOWALEWSKI
Operacja jest realizowana w ramach Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.