archiwum strony somonino.pl

Zaproszenie do złożenia oferty na prowadzenie zajęć dodatkowych A A A

Somonino, 21.08.2014 r.

 

GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO

ZAPRASZA

Do złożenia oferty w ramach projektu

 pn. „Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych

 dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino – etap II”

na przeprowadzenie zajęć dodatkowych

 

  1. Część I – zajęcia wyrównawcze z przedmiotu języka angielski w klasach IV-VI

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

      Zajęcia będą prowadzone z uczniami Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Somoninie. Będą one odbywały się z dwiema grupami uczestników w roku szkolnym 2014/2015. Grupa liczy maksymalnie 8 osób. Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości co najmniej 2 godzin tygodniowo dla każdej grupy.

Wykonawca przedmiotu zmówienia jest zobowiązany do przeprowadzenie w/w zajęć w w/w placówce w ilości i w terminie przedstawionym  w poniższej tabeli:

Wykonawca będzie zobowiązany do:

  1. Przygotowania i przedstawienia Koordynatorowi Projektu programu nauczania, który będzie dostosowany do potrzeb uczęszczających na zajęcia uczniów, obejmującego treści nauczania zawarte w podstawie programowej, które nie zostały dotychczas przyswojone przez uczniów. Program nauczania powinien zawierać co najmniej podejmowaną tematykę zajęć z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na dane zagadnienie.
  2. Przygotowania i przedstawienia do zaakceptowania harmonogramu zajęć, który musi być dostarczony Zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania umowy.
  3. Prowadzenia zajęć mających na celu wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych
    w trakcie procesu kształcenia. W zajęciach powinno uczestniczyć nie mniej niż 50% uczniów z danej grupy, jeżeli z jakiegokolwiek powodu w zajęciach nie będzie  mogło uczestniczyć 50% lub więcej uczniów  z danej grupy projektowej, zajęcia muszą zostać przeniesione na inny termin. W przypadku braku możliwości odbycia zajęć
    w zaplanowanym terminie Wykonawca dokona zmian w harmonogramie. Zmieniony harmonogram zostanie przekazany Zamawiającemu do akceptacji.
  4. Prowadzenia na bieżąco wszelkiej dokumentacji związanej z powierzonymi zadaniami,
    w tym dziennika zajęć z listami obecności oraz tematyką zajęć, karty czasu pracy zgodnie z wzorem określonym przez Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo udostępnia w/w dokumenty osobie kontrolującej w miejscu prowadzenia zajęć.
  5. Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczniom i uczennicom w czasie organizowanych zajęć oraz podczas przerw między zajęciami.
  6.  Wykorzystywania na prowadzonych zajęciach pomocy dydaktycznych zakupionych
     w ramach projektu oraz stosowanie nowoczesnych metod nauczania i technologii TIK.
  7. Sporządzania miesięcznej dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych zajęć
    w wersji elektronicznej – na płycie CD lub DVD.
  8. Informowania uczniów i uczennic o współfinansowaniu zajęć z Unii Europejskiej 
    w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  9.  Do zamieszczania logotypów Unii Europejskiej i PO KL oraz informacji
    o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS na wszystkich materiałach dydaktycznych, prezentacjach multimedialnych oraz na wszelkich innych  dokumentach związanych z powierzonymi zadaniami.
  10. Prowadzenia we współpracy z Zamawiającym badań ewaluacyjnych w toku realizacji umowy.
  11. Do ochrony powierzonych mu informacji, które mogą stanowić dane osobowe uczniów, zwłaszcza informacji wrażliwych, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
  12. Przekazywania Zamawiającemu  w terminie 5 dni po zakończeniu  każdego miesiąca  dokumentacji związanej z wykonaniem umowy tj. (dziennika zajęć wraz z kartą czasu pracy, dokumentacji fotograficznej). Kompletna i prawidłowa dokumentacja stanowi załącznik do wystawionego przez Wykonawcę faktury/rachunku.
  13. Stałej współpracy z zespołem ds. realizacji projektu.
  14. Dokonywania innych czynności zleconych przez Koordynatora projektu.

Część  2 – „Praktyczne wykorzystanie języka obcego – przeprowadzenie zajęć
z języka angielskiego” w klasach IV- VI

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

      Zajęcia będą prowadzone  z uczniami  Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Somoninie. Będą one odbywały się z czterema grupami uczestników w roku szkolnym 2014/2015. Grupa liczy maksymalnie 8 osób. Wykonawca będzie prowadził zajęcia w ilości co najmniej 2 godziny tygodniowo dla każdej grupy.

Wykonawca przedmiotu zmówienia jest zobowiązany do przeprowadzenie w/w zajęć w w/w placówce w ilości i w terminie przedstawionym  w poniższej tabeli:

 

Wykonawca będzie zobowiązany do:

  1. Przygotowania i przedstawienia Koordynatorowi Projektu programu nauczania, który będzie dostosowany do potrzeb uczęszczających na zajęcia uczniów. Program nauczania powinien zawierać co najmniej podejmowaną tematykę zajęć z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na dane zagadnienie.
  2. Przygotowania i przedstawienia do zaakceptowania harmonogramu zajęć, który musi być dostarczony Zamawiającemu nie później niż nie później niż w dniu podpisania umowy.
  3. Prowadzenia zajęć mających na celu zwiększenie dostępności do zajęć pozalekcyjnych
    i pozaprogramowych zwiększających kompetencje kluczowe na terenie Gminy Somonino. W zajęciach powinno uczestniczyć nie mniej niż 50% uczniów z danej grupy, jeżeli z jakiegokolwiek powodu w zajęciach nie będzie  mogło uczestniczyć 50% lub więcej uczniów  z danej grupy projektowej, zajęcia muszą zostać przeniesione na inny termin. W przypadku braku możliwości odbycia zajęć w zaplanowanym terminie Wykonawca dokona zmian w harmonogramie. Zmieniony harmonogram zostanie przekazany Zamawiającemu do akceptacji.
  4. Prowadzenia na bieżąco wszelkiej dokumentacji związanej z powierzonymi zadaniami,
    w tym dziennika zajęć z listami obecności oraz tematyką zajęć, karty czasu pracy zgodnie z wzorem określonym przez Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo udostępnia w/w dokumenty osobie kontrolującej w miejscu prowadzenia zajęć.
  5. Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczniom i uczennicom w czasie organizowanych zajęć oraz podczas przerw między zajęciami.
  6.  Wykorzystywania na prowadzonych zajęciach pomocy dydaktycznych zakupionych
     w ramach projektu oraz stosowanie nowoczesnych metod nauczania i technologii TIK.
  7. Sporządzania miesięcznej dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych zajęć
    w wersji elektronicznej – na płycie CD lub DVD.
  8. Informowania uczniów i uczennic o współfinansowaniu zajęć z Unii Europejskiej 
    w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  9.  Do zamieszczania logotypów Unii Europejskiej i PO KL oraz informacji
    o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS na wszystkich materiałach dydaktycznych, prezentacjach multimedialnych oraz na wszelkich innych  dokumentach związanych z powierzonymi zadaniami.
  10. Prowadzenia we współpracy z Zamawiającym badań ewaluacyjnych w toku realizacji umowy.
  11. Do ochrony powierzonych mu informacji, które mogą stanowić dane osobowe uczniów, zwłaszcza informacji wrażliwych, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
  12. Przekazywania Zamawiającemu  w terminie 5 dni po zakończeniu  każdego miesiąca  dokumentacji związanej z wykonaniem umowy tj. (dziennika zajęć wraz z kartą czasu pracy, dokumentacji fotograficznej). Kompletna i prawidłowa dokumentacja stanowi załącznik do wystawionego przez Wykonawcę faktury/rachunku.
  13. Stałej współpracy z zespołem ds. realizacji projektu.
  14. Dokonywania innych czynności zleconych przez Koordynatora projektu.
  1. 2.        WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  • przygotowanie pedagogiczne, wykształcenie wyższe, kwalifikacje do prowadzenia w/w zajęć
  • doświadczenie w pracy z dziećmi
  1. 3.        KRYTERIUM WYBORU

Przy wyborze  oferty  zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a)        cena – 100%

  1. 4.        Prosimy wszystkich zainteresowanych o złożenie  następujących dokumentów:
  • odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 4);
  • wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających wymagane kwalifikacje (załącznik nr 1);
  • oświadczenie o posiadanych uprawnieniach osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 2);
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3);
  • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5)
  • oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (załącznik nr 6)
  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 05 września 2014 r., do godz. 15.00 w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino.

Na korespondencji należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Przeprowadzenie zajęć – cześć …….”

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu nie będą rozpatrywane.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.

Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.

  1. Termin związania ofertą

Składając ofertę pozostaje związany ofertą przez okres nie dłuższy niż 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.

Osoba uprawniona do kontaktów ws. zapytania ofertowego:

Alicja Malanowska, tel. 58-684-11-21; e-mail: rozwoj@somonino.pl

Beata Markowska, tel. 58-684-11-21, e-mail: b.markowska@somonino.pl

Informacje dotyczące zawarcia umowy:

Zaproszenie ma na celu rozpoznanie rynku i wyłonienie najkorzystniejszego Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa o wartości poniżej 14 000 euro.

                                                                    /-/ Wójt Gminy Somonino

                                                                             Marian Kryszewski

Operacja jest realizowana w ramach Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Załacznik nr 1 - Wykaz osób, które bedą wykonywać zamówienie

Załacznik nr 2 - Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia

Załacznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załacznik nr 4 - Formularz oferty

Załacznik nr 5 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 6 - Oświadczenie dotyczace grupy kapitałowej

Załącznik nr 7 - Wzór umowy


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X