archiwum strony somonino.pl

Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę stojaka na dokumenty i ulotki A A A

Somonino,  10.01.2014 r.

 

GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO

ZAPRASZA

do złożenia oferty w ramach projektu

pn. Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych

 dla uczniów i uczennic

w Gminie Somonino – etap II

na dostawę stojaka informacyjnego na dokumenty i ulotki.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zakup i dostawa stojaka informacyjnego z kieszeniami na dokumenty rekrutacyjne i ulotki – 1 szt.

Charakterystyka:

  • stabilny stojak informacyjny dwustronny na ulotki/dokumenty,
  • wymiary: podstawa: 24 x 32 cm, wysokość: 180 cm,  po złożeniu: 100 cm,
  • stojak posiada składany statyw z aluminium oraz osiem  kieszonek  z plexi, formatu A4  w poziomie, z możliwością podziału kieszonek na mniejsze formaty dokumentów, tj. ulotki A5 i DL.
  • Ilość: 1 szt.  
  1. 2.  Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostawa najpóźniej do 28 lutego 2014 r.
  2. 3.  Przy wyborze  oferty  zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a)      cena – 100%

  1. 4.    Opis sposobu obliczenia ceny składanej oferty:

W cenę propozycji należy wliczyć:

a)  wartość usługi określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,

b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.

Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy/zlecenia wynikający ze wskazanego terminu w pkt. 2. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego kryteriom.

Zamawiający za wykonaną usługę dokona płatności przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT/ rachunku do siedziby Zamawiającego.

  1. 5.    Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 stycznia 2014 r., do godz. 15.00 w formie pisemnej [za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście], w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino.

Na korespondencji należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: oferta na stojak informacyjny.

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu nie będą rozpatrywane.

Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.

  1. 6.    Osoba uprawniona do kontaktów ws. zapytania ofertowego:

Alicja Malanowska, Koordynator Projektu, tel. 58-684-11-21; e-mail: rozwoj@somonino.pl

Beata Markowska, Asystent Koordynatora, tel. 58-684-11-21, e-mail: b.markowska@somonino.pl

  1. 7.    Informacje dotyczące zawarcia umowy:

Zaproszenie ma na celu rozpoznanie rynku i wyłonienie najkorzystniejszego Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa o wartości poniżej 14 000 euro.

 

                                                /-/ WÓJT GMINY SOMONINO

                                                       MARIAN KRYSZEWSKI

Operacja jest realizowana w ramach Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X