Somonino, 08.01.2014 r.
GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO
ZAPRASZA
do złożenia oferty w ramach projektu
pn. Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych
dla uczniów i uczennic
w Gminie Somonino – etap II
na dostawę krzeseł obrotowych do Biura Projektu.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa krzeseł obrotowych z regulacją wysokości do Biura Projektu – 2 szt.
Charakterystyka:
Wygodne krzesło biurowe, obrotowe o szerokim, komfortowym siedzisku i ergonomicznie wyprofilowanym oparciu.
Miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie. Tapicerka musi być z tkaniny przyjemnej i miękkiej w dotyku, trwała, przepuszczająca powietrze, wykonana w 100% z poliesteru. Posiada jednolitą barwę i tzw. meszek. Posiada wysoką odpornością na ścieranie, kolor czarny.
Oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2:1.
Możliwość blokady siedziska i oparcia w 5 pozycjach.
Regulowana siła oporu oparcia.
Regulowana wysokość siedziska.
Regulowana wysokość oparcia.
Regulowane (góra-dół) podłokietniki z regulowanymi (przód-tył) miękkimi nakładkami,
Podstawa krzesła: z polerowanego aluminium, elementy metalowe: chrome, samohamowne kółka do powierzchni twardych.
Produkt musi posiadać stosowne atesty wytrzymałościowe.
Produkt musi być objęty gwarancją producenta na co najmniej 36 miesięcy.
Wymiary: szer. 700 mm, wys. w zależności od ustawionej regulacji od 1000 mm do 1195 mm.
Ilość: 2 szt.
- 2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostawa najpóźniej do 28 lutego 2014 r.
- 3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena – 100%
- 4. Opis sposobu obliczenia ceny składanej oferty:
W cenę propozycji należy wliczyć:
a) wartość usługi określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy/zlecenia wynikający ze wskazanego terminu w pkt. 2. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego kryteriom.
Zamawiający za wykonaną usługę dokona płatności przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT/ rachunku do siedziby Zamawiającego.
- 5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23 stycznia 2014 r., do godz. 15.00 w formie pisemnej [za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście], w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino.
Na korespondencji należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: oferta na krzesła obrotowe.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu nie będą rozpatrywane.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.
- 6. Osoba uprawniona do kontaktów ws. zapytania ofertowego:
Alicja Malanowska, Koordynator Projektu, tel. 58-684-11-21; e-mail: rozwoj@somonino.pl
Beata Markowska, Asystent Koordynatora, tel. 58-684-11-21, e-mail: b.markowska@somonino.pl
- 7. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Zaproszenie ma na celu rozpoznanie rynku i wyłonienie najkorzystniejszego Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa o wartości poniżej 14 000 euro.
/-/ WÓJT GMINY SOMONINO
MARIAN KRYSZEWSKI
Operacja jest realizowana w ramach Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.