GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO
ZAPRASZA
do złożenia oferty w ramach projektu
pt. Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych
dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino
na zakup i dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a/ zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych.
Zakres zamówienia obejmuje:
- papier ksero A4, grubość 80 g/m2 – 50 ryz;
- papier samoprzylepny A4 biały – 2 opakowania po 100 sztuk;
- segregator A4 7,5 cm, zielony – 30 sztuk;
- segregator A4 4,0 cm, zielony – 10 sztuk;
- zakreślacz, różne kolory – 13 sztuk (5 szt. różowych, 1 szt. zielone, 2 szt. pomarańczowe, 2 szt. niebieskie, 2 szt. fioletowe, 1 szt. żółty)
- koperty A4 samoklejące – 100 sztuk;
- koperty A5 samoklejące – 200 sztuk;
- koperty C6 samoklejące – 200 sztuk;
- zszywki biurowe 26/6 – 10 opakowań po 1000 sztuk;
- pióro kulkowe wymazywalne do papieru, grubość linii pisania: 0,35 mm, kolor niebieski 40 sztuk oraz dodatkowo wkład wymienny – 40 sztuk;
- cienkopis, plastikowa końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, grubość linii 0,4 mm – kolor fioletowy - 5 sztuk;
- płyty CD-R- 100 sztuk;
- koperty na płyty CD z okienkiem 150 sztuk;
- koszulki samoprzylepne na płyty CD – z możliwością przechowywania 1 płyty CD i przyklejenia praktycznie na każdej gładkiej powierzchni – 15 sztuk;
- papier fotograficzny do drukarek laserowych, jednostronnie powlekany, format: A4, gramatura: 200 g, błyszczący – 100 arkuszy;
- koszulka do klasera na 1płytę CD, opakowanie 10 sztuk – 5 opakowań;
- koszulka na dokumenty A4 zintegrowana z boczną kieszenią na dwie płyty, zabezpieczona klapka, wykonana z folii 120 mic – 10 opakowań po 5 sztuk;
- koszulka A4 – 10 kompletów pakowanych po 100 sztuk;
- notesy samoprzylepne (76 x 76 mm) – 10 sztuk;
- samoprzylepne zakładki indeksujące do archiwizacji, wygięte, 50,8 mm x 38 mm – 10 kompletów;
- samoprzylepne zakładki indeksujące, strzałki, mix kolorów, 4 x 24 sztuki – 10 kompletów;
- znaczniki samoprzylepne (15 x 50 mm), mix kolorów – 10 kompletów;
- etykiety na nośniki danych do oznaczania płyt CD/DVD - białe, matowe, rozmiar klasyczny z nakładką centrującą, do drukarek laserowych, rozmiar etykiety - (średnica) 117 mm - 2 opakowania (25 arkuszy w opakowaniu, 50 etykiet);
- etykiety adresowe przezroczyste do adresowania kopert i przesyłek, a także opisywania teczek i dokumentów, do drukarek laserowych, w dwóch rozmiarach: 63,5 x 38,1 mm oraz 210 x 297 mm –(25 arkuszy w opakowaniu) - po 3 opakowania w każdym rozmiarze;
- prostokątne etykiety adresowe, kolor: biały, z możliwością drukowania w drukarce laserowej, Wymiar: 63.5 x 46.6 mm, 2 opakowania po 100 arkuszy - 18 etykiet na jednym arkuszu;
- przezroczyste etykiety do drukarek laserowych z folii poliestrowej, wymiar: 99.1 x 42.3 mm, 2 opakowania po 25 arkuszy – 12 etykiet na jednym arkuszu;
- białe etykiety na segregatory, etykiety na grzbiet, wąskie, krótkie, wymiar: 192 x 38 mm, 2 opakowania po 100 arkuszy – 7 etykiet na jednym arkuszu;
- papier wizytówkowy, format A4, gramatura 200g, papier, którego wzór przypomina strukturę marmuru, 2 opakowania po 20 arkuszy – 1 opakowanie w kolorze jasny beż, a drugie opakowanie w kolorze: ciemny beż;
- taśma bezbarwna 18mm x 20mm – 5 sztuk;
- folia bąbelkowo-pęcherzykowa 50 cm x 100 m – 1 sztuka.
- 2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostawa najpóźniej do 30 sierpnia 2013 r.
- 3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena – 100%
- 4. Opis sposobu obliczenia ceny składanej oferty:
W cenę propozycji należy wliczyć:
a) wartość usługi/dostawy określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,
c) koszty transportu/dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę/dostawę jest obowiązująca przez okres ważności umowy wynikający ze wskazanego terminu w pkt. 2. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego kryteriom.
Zamawiający za wykonaną usługę dokona płatności przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego.
- 5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09 sierpnia 2013 r., do godz. 15.00 w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino. Liczy się data wpływu do tutejszego Urzędu
Na korespondencji należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: oferta na materiały biurowe.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu nie będą rozpatrywane.
- 6. Osoba uprawniona do kontaktów ws. zapytania ofertowego:
Alicja Malanowska, tel. 58-684-11-21; e-mail: rozwoj@somonino.pl
Agnieszka Ulaczyk, tel. 58-684-11-21, e-mail: agnieszka.ulaczyk@onet.eu
- 7. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Zaproszenie ma na celu rozpoznanie rynku i wyłonienie najkorzystniejszego
Wykonawcy, z którym zostanie podpisane zlecenie o wartości poniżej 14 000 euro. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.
/-/ Wójt Gminy Somonino
Marian Kryszewski
Operacja jest realizowana w ramach Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę materiałów biurowych - PDF