archiwum strony somonino.pl

Zaproszenie do złożenia oferty na materiały biurowe A A A

Somonino, 11.04.2013 r.

 

               

GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO

ZAPRASZA

do złożenia oferty w ramach projektu

pt. Kompetencje kluczowe drogą edukacyjnej przygody! Realizacja zajęć dodatkowych

 dla uczniów i uczennic w Gminie Somonino

na zakup i dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

a/ zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych.

 

Zakres zamówienia obejmuje:

- papier ksero A4, grubość 80 g/m2 – 50 ryz;

- papier ksero A3, grubość 80g/m2 – 2 ryzy;

- folia do laminowania, 216 x 303, 100 x A4 – 2 komplety;

- papier samoprzylepny A4 biały – 1 opakowanie po 100 sztuk;

- segregator A4 7,5 cm, zielony – 30 sztuk;

- segregator A4 4,0 cm, zielony – 20 sztuk;

- zakreślacz, różne kolory – 5 sztuk;

-  koperty A4 samoklejące – 100 sztuk;

- koperty A5 samoklejące – 200 sztuk;

- koperty C6 samoklejące – 200 sztuk;

- zszywki biurowe 26/6 – 10 opakowań po 1000 sztuk;

- pióro kulkowe wymazywalne do papieru, grubość linii pisania: 0,35 mm, kolor niebieski               40 sztuk oraz dodatkowo wkład wymienny – 40 sztuk;

- pióro kulkowe wymazywalne do papieru, grubość linii pisania: 0,35 mm, kolor czarny 5 sztuk oraz dodatkowo wkład wymienny – 5 sztuk;

- pióro kulkowe wymazywalne do papieru, grubość linii pisania: 0,35 mm, kolor czerwony 5 sztuk oraz dodatkowo wkład wymiennym – 5 sztuk;

- koszulki na płyty CD, wykonane z mocnego i trwałego tworzywa, na 4 płyty CD, indeksy do opisywania zawartości płyt, 1 opakowanie pakowane po 10 sztuk;

- koszulka na dokumenty A4 zintegrowana z boczną kieszenią na dwie płyty, zabezpieczona klapka, wykonana z folii 120 mic – 4 opakowania po 5 sztuk;

- blok papierowy do flipchartu w formacie 65 x100 cm, kratka, 50 kartek – 10 sztuk;

- koszulka A4 – 10 kompletów pakowanych po 100 sztuk;

- notesy samoprzylepne (76 x 76 mm) – 10 sztuk;

- samoprzylepne zakładki indeksujące do archiwizacji, wygięte, 50,8 mm x 38 mm – 10 kompletów;

- samoprzylepne zakładki indeksujące, strzałki, mix kolorów, 4 x 24 sztuki – 15 kompletów;

- znaczniki samoprzylepne (15 x 50 mm), mix kolorów – 10 kompletów;

- przekładki kartonowe  z laminowana karta opisową, format A4 maxi (297 x 245 mm), 1-10, 5 opakowań;

- etykiety na nośniki danych do oznaczania płyt CD/DVD - białe, matowe, rozmiar klasyczny z nakładką centrującą, do drukarek laserowych, rozmiar etykiety - (średnica) 117 mm - 2 opakowania (25 arkuszy w opakowaniu, 50 etykiet);

- etykiety adresowe przezroczyste do adresowania kopert i przesyłek, a także opisywania teczek i dokumentów, do drukarek laserowych, w dwóch rozmiarach: 63,5 x 38,1 mm oraz 210 x 297 mm - po 3 opakowania w każdym rozmiarze

- taśma bezbarwna 18mm x 20mm – 10 sztuk;

- glicerynowy nawilżacz do palców, pojemność: 20 ml – 2 sztuki;

-dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

  1. 2.  Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostawa najpóźniej do 15 maja 2013 r.
  2. 3.  Przy wyborze  oferty  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a)      cena – 100%

  1. 4.    Opis sposobu obliczenia ceny składanej oferty:

W cenę propozycji należy wliczyć:

a)  wartość usługi/dostawy określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,

b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,

c)  koszty transportu/dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę/dostawę jest obowiązująca przez okres ważności umowy wynikający ze wskazanego terminu w pkt. 2. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego kryteriom.

Zamawiający za wykonaną usługę dokona płatności przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego.

  1. 5.    Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25 kwietnia 2013 r., do godz. 15.00 w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino. Liczy się data wpływu do tutejszego Urzędu

Na korespondencji należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: oferta na materiały biurowe.

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu nie będą rozpatrywane.

  1. 6.    Osoba uprawniona do kontaktów ws. zapytania ofertowego:

Beata Peek, tel. 58-684-11-21; e-mail: b.peekj@somonino.pl

Agnieszka Ulaczyk, tel. 58-684-11-21, e-mail: agnieszka.ulaczyk@onet.eu

  1. 7.    Informacje dotyczące zawarcia umowy:

Zaproszenie ma na celu rozpoznanie rynku i wyłonienie najkorzystniejszego

 

Wykonawcy, z którym zostanie podpisane zlecenie o wartości poniżej 14 000 euro. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.

 

 

Wójt Gminy Somonino

/-/ Marian Kryszewski

 

 

Operacja jest realizowana w ramach Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X