archiwum strony somonino.pl

Zaproszenie do złożenia oferty - dokumentacja aplikacyjna A A A

Zaproszenie do składania ofert cenowych na opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Somonino” ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1.1 Efektywność energetyczna – mechanizm ZIT – wsparcie dotacyjne.

1.      Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino,

Tel. 58 684 11 21

Fax 58 684 11 44

Osoba do kontaktów w sprawie zapytania: Karolina Szmołda, tel. 58 500 88 25, e-mail: promocja@somonino.pl

2.      Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Somonino” ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1.1 Efektywność energetyczna – mechanizm ZIT – wsparcie dotacyjne:

a)      dokumentacji aplikacyjnej – wniosek o dofinasowanie z załącznikami;

b)     studium wykonalności.

Oferent może złożyć również ofertę częściową, tzn. tylko na jedną z dwóch możliwych do opracowania dokumentacji.

Przedmiotowy projekt realizowany będzie przez Gminę Somonino. Zakres projektu obejmie prace termomodernizacyjne na 6 obiektach, w tym komunalnych i użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy. Podstawowym celem termomodernizacji jest zmniejszenie zużycia energii w budynkach stanowiących własność gminy. Zakres prac przewidzianych w ramach projektu obejmie m.in. docieplenie ścian, sufitów i dachu, częściową wymianę stolarki okiennej, przebudowę systemu grzewczego itp.

Dokumentacja aplikacyjna oraz studium wykonalności musi być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi,  dostępnymi na stronie internetowej Programu www.rpo.pomorskie.eu, m.in. z Zasadami Wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 wraz z załącznikami.

Zamawiający dysponuje opracowaną dokumentacją projektową tj. audytami energetycznymi, projektami budowlanymi, kosztorysami inwestorskimi.

3.      Warunki zamówienia i termin realizacji:

1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z opracowaniem.

2) Oferent musi wycenić oddzielnie koszty związane z opracowaniem dokumentacji aplikacyjnej i koszty związane z opracowaniem studium, jeśli składa ofertę na oba zakresy.

3) Warunkiem formalnym przystąpienia do zapytania ofertowego jest doświadczenie w opracowaniu co najmniej 3 studiów wykonalności i/lub dokumentacji aplikacyjnej dla projektów z zakresu termomodernizacji obiektów/poprawy efektywności energetycznej ubiegających się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych.

4) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym w trakcie trwania umowy w zakresie wprowadzania ewentualnych uwag i poprawek zgłaszanych przez Zamawiającego.

5) Wykonawca z chwilą opracowania Studium Wykonalności, zobowiązuje się do przeniesienia wszelkich praw autorskich do SW na Zamawiającego.

6) W przypadku uwag do opracowanych dokumentów, które zgłosi Zamawiającemu Instytucja finansująca w trakcie oceny wniosku, Wykonawca będzie miał obowiązek ich usunięcia.

7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia informacji zawartych w złożonych ofertach.

8) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych powyżej warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.

9) Termin wykonania przedmiotu zamówienia 30.09.2016 r.  z możliwością jego przedłużenia w przypadku przedłużania się ogłoszenia naboru wniosków.

10) Zaplata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy za opracowanie nastąpi w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia i przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku.

4. Warunki udziału w postępowaniu::

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki, dotyczące:

a) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.:

Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 3 usługi tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegające na opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej i/lub studium wykonalności dla projektów z zakresu termomodernizacji obiektów lub poprawy efektywności energetycznej, ubiegających się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych.

5. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:

O wyborze wykonawcy decydować będzie najniższa cena brutto – 100%.

Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Wymagane dokumenty:

a) Wykaz wykonanych usług (zgodnie z pkt 4a) wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.

Można dostarczyć także dowody, czy zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbioru itp.). Jeżeli Wykonawca zdecyduje się je dostarczyć, muszą one zostać złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

6. Opis sposobu przygotowania oferty oraz termin związania ofertą

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.

2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych) oraz załączyć dokumenty wymagane postanowieniami pkt. 4a.

5) Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: Oferta na opracowanie dokumentacji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej”

7. Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 13.05.2016 r., do godz. 14:30.

Ofertę należy składać osobiście, przesłać pocztą (lub kurierem) w zaklejonej kopercie na adres: Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino z odpowiednim napisem na kopercie.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

2. Wykaz zrealizowanych usług –formularz.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

/-/Marian Kryszewski

Wójt Gminy Somonino

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X