ZP.271.17.2015 Somonino, dnia 20.10.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Somonino, z siedzibą ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino,
zaprasza do złożenia oferty na:
“Wykonanie monitoringu i oświetlenia parku rekreacyjno – naukowego w Goręczynie oraz monitoringu odcinka promenady w miejscowości Ostrzyce”.
1.Tryb udzielenia zamówienia:
Przy udzielaniu niniejszego zamówienia ma zastosowanie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm).
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 tys. euro. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego – zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro netto, obowiązującym w Urzędzie Gminy w Somoninie.
2. Przedmiot robót obejmuje:
Wykonanie monitoringu i oświetlenia parku rekreacyjno – naukowego w miejscowości Goręczyno, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu,
Wykonanie monitoringu odcinka promenady (kąpieliska gminnego, od wejścia z drogi powiatowej od strony Ostrzyc do zejścia z drogi powiatowej od strony Wieżycy w miejscowści Ostrzyce zgodnie z załączoną mapą projektu przebiegu i montażu urządzeń.
3. Zakres robót obejmować będzie:
a) Park rekreacyjno – naukowy w Goręczynie:
-
dostawa lamp parkowych typu LED - SOLU LED 64W, wraz ze słupami wysokości 6m
na fundamencie - 6 kpl,
-
dostawa kamer IP bullet 2Mpix zewnętrznych DS-2CD2T22WD-15-4mm wraz z uchwytem, kamery montowane będą na w/w słupach lamp parkowych - 7 szt,
-
dostawa rejstratora NVR 16 kanałów HDMI – DS-7616NI-E2/A - 1 szt,
-
dysk Serwerowy 2TB - 2 szt,
-
zasilacz 48V PoE 8x0,4A - 1 szt
-
montaż w/w sprzętu do istniejącego okablowania zgodnie z projektem zagospodarowania terenu wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi.
b) Promenada w miejscowości Ostrzyce:
-
wykonanie okablowania od budynku CIS w Ostrzycach do kapieliska gminnego oraz od zejścia na promenadę od drogi powiatowej do wyjścia na drogą powiatową, odcinek - ok. 330 mb,
-
dostawa skrzynek teletechnicznych na fundamencie, które będą zamontowane 1 szt przy kąpielisku gminnym, 1 szt przy przepuście drogowym pod promenadą - 2 szt,
-
dostawa słupów stalowych o wysokości 4m z fundamentem, które będą montowane 1 szt przy kąpielisku gminnym, 1 szt przy przepuście drogowym pod promenadą - 2 szt,
-
dostawa kamer IP bullet 2Mpix zewnętrznych DS-2CD2T22WD-15-4mm wraz z uchwytem, kamery montowane będą po dwie szt na w/w słupach oraz na dwóch istniejących słupach lamp solarnych - 8 szt,
-
dostawa rejstratora NVR 16 kanałów HDMI – DS-7616NI-E2/A - 1 szt,
-
dysk Serwerowy 2TB - 2 szt,
-
zasilacz 48V PoE 8x0,4A - 1 szt
-
dostawa punktu dostępowego Ubiquiti NanoStation MS Power - 4 szt,
-
montaż w/w sprzętu wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi
4. Termin realizacji zamówienia
Przewidywany termin realizacji całego przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy
do dnia 10.12.2015 roku.
5. Warunki ubiegania się o zamówienie:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy tj. firmy oraz osoby fizyczne, spełniający wszystkie poniższe warunki:
·posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej trzech podobnych przedsięwzięć o wartości pow. 25 000,00 zł jednego przedsięwzięcia w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania oferty;
·nie będący podmiotem powiązanym kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym,
z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:
a)uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b)posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c)pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d)pozostawanie w związku z małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
·Spełniający warunek bezstronności i niezależności Wykonawcy w stosunku do
Zamawiającego.
6. Wymagane dokumenty:
a) Wypełniony formularz oferty – wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
b) Wykaz usług dotyczący realizacji podobnych przedsięwzięć, – stanowiący załącznik
nr 2 do niniejszego zapytania.
c) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym –
stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
d) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych w załączniku nr 2 usług
(np. referencje, protokoły odbioru).
e) Oferty niespełniające wymagań, o których mowa wyżej, nie zostaną rozpatrzone.
7. Kryteria wyboru oferty.
a) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
-
cena ryczałtowa - 90%.
-
gwarancja - 10%
b) Opis sposobu oceny ceny brutto:
-
cenę oferty stanowi łączna cena brutto (wraz z podatkiem VAT), jaką Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Wykonawcy za oferowany przedmiot zamówienia z podziałem na poszczególne elementy.
-
cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową i terminową realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
-
cena brutto musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo i słownie
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. -
ocena kryterium ceny dokonana zostanie według wzoru:
Lp={(Cn/Co)x90}x100,
Gdzie: Lp = liczba punktów;
Cn = cena brutto najniższa wśród ofert,
Co = cena brutto danego wykonawcy,
-
otrzymana ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
c) Opis sposobu oceny okresu gwarancji:
-
Lp.
Ilość miesięcy udzielonej gwarancji za realizację przedmiotu zamówienia.
Waga punktowa
1
minimum 36 miesięcy
1
2
48 miesięcy
2
3
60 miesięcy i więcej
3
-
ocena kryterium gwarancji dokonana zostanie według wzoru:
Lp=[(Ls/Lm) x 10%] x 100,
gdzie: Lp = liczba punktów
Ls = liczba punktów, jaką otrzymał wykonawca za okres udzielone gwarancji,
Lm = maksymalna liczba punktów, jak może otrzymać wykonawca\
d) Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów.
e) Zamawiający za wykonaną usługę dokona płatności przelewem w ciągu do 30 dni od daty
otrzymania faktury VAT wraz z protokołem odbioru.
8. Sposób przygotowania oferty
a)Ofertę należy sporządzić wg formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania.
UWAGA! Załączniki nr 1, 2 i 3 muszą zostać wypełnione na wzorze Zamawiającego.
b) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertą, złożenie większej liczby ofert spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
c) Oferta ma być napisana czytelnie.
d) Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami musi zostać podpisana przez Wykonawcę lub osobę
upoważnioną przez Wykonawcę w miejscu do tego wskazanym.
9. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym wraz z pozostałymi załącznikami, które stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
Zakopertowaną i opisaną ofertę pn:“Wykonanie monitoringu i oświetlenia parku rekreacyjno – naukowego w Goręczynie oraz monitoringu odcinka promenady w miejscowości Ostrzyce”. należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 04.11.2015 r. do godz. 12oo w formie papierowej (za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście), w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w Somoninie ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino, Punkt Obsługi Interesanta.
10. Osoba uprawniona do kontaktów ws. zapytania ofertowego:
-
Jerzy Kwidziński insp. d/s inwet. i remon. e-mail: inwestycje@somonino.eu,
kom. 665-660-222 tel. 58-684-11-21 lub faks 58-684-11-44.
11. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Zaproszenie ma na celu rozpoznanie rynku i wyłonienie najkorzystniejszego Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa o wartości poniżej 30 000 euro.
Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert zaprosi Wykonawcę do podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.