archiwum strony somonino.pl

Zasady nadawania tytułu Zasłużony... A A A

Tytuł „Zasłużony dla Gminy Somonino” jest wyrazem  najwyższego wyróżnienia i uznania za zasługi dla rozwoju Gminy Somonino, a także na rzecz jej historii, tożsamości i promocji. Tytuł „Zasłużony dla Gminy Somonino” nadaje Rada Gminy Somonino w drodze uchwały.

Tytuł „Zasłużony dla Gminy Somonino” może zostać nadany osobom fizycznym lub osobom prawnym, np. instytucjom publicznym, organizacjom społecznym, przedsiębiorstwom – działającym na terenie Gminy Somonino i/lub na rzecz jej mieszkańców. W szczególnych wypadkach, Tytuł może być nadany osobie fizycznej pośmiertnie.

Z pisemnym wnioskiem o nadanie tytułu „Zasłużony dla Gminy Somonino” mogą wystąpić:

1) Przewodniczący Rady Gminy Somonino,

2) Wójt Gminy Somonino,

3) Radni Rady Gminy Somonino w liczbie co najmniej pięciu,

4) Kierownicy jednostek gminy, organizacje zawodowe, samorządowe, spółdzielcze i inne organizacje pozarządowe,

5) Grupa co najmniej 20 mieszkańców Gminy Somonino.

Wzór wniosku określa załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.

Wniosek należy składać w Punkcie Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino.

Wnioski o nadanie tytułu „Zasłużony dla Gminy Somonino” są analizowane i opiniowane na Wspólnym Posiedzeniu Komisji Stałych Rady Gminy Somonino.

 

Uchwała w sprawie nadania tytułu wraz z regulaminem do pobrania.

Wzór wniosku o nadanie tytułu do pobrania.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X