archiwum strony somonino.pl

Zaproszenie do składania ofert - tabliczki pamiątkowe A A A

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

na wykonanie i montaż 6 tablic pamiątkowych w ramach projektu pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Somonino”.

 

Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś. 10. Energia, Działanie 10.01.Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT.
1.      Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino, tel. 58 684 11 21, fax 58 684 11 44

Osoba do kontaktów w sprawie zapytania: Karolina Szmołda, tel. 58 743-23-25,  e-mail: promocja@somonino.pl

2.      Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu i montażu 6 tablic pamiątkowych.

Tablica musi zawierać:

  • nazwę beneficjenta
  • tytuł projektu
  • cel projektu
  • zestaw logo – znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
  • adres portalu www.mapadotacji.gov.pl

Wzory tablic można znaleźć w Internecie na stronach www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja i na stronie www.rpo.pomorskie.eu.

Tablica pamiątkowa nie może zawierać innych informacji i elementów graficznych.

Wielkość tabliczki ma być formatu A3, wykonana z nośnika dibond.

Wykonawca musi zastosować sposób stabilnego montażu tablic, ponieważ tablice mają być zamontowane na ścianach zewnętrznych budynków, które są ocieplone styropianem o grubości od 10 do 15 cm.

Miejsca montażu:

- budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Ostrzycach, ul. Kasztelańska 25, Ostrzyce;

- budynek Gminnego Przedszkola w Goręczynie, ul. Kasztelańska 46, Goręczyno;

- budynek Ochotniczej Straży Pożarnej z Gminnym Ośrodkiem Kultury w Somoninie, ul. Ceynowy 1A, Somonino;

- budynek komunalny w Egiertowie, Egiertowo 1;

- budynek komunalny w Połęczynie, Połęczyno 30;

- budynek komunalny w Goręczynie, ul. Szkolna 5.

3.      Warunki zamówienia i termin realizacji:

1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia do informacji zawartych w złożonych ofertach.

3) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych w zapytaniu warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych czy złożonych po terminie.

4) Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno nastąpić najpóźniej do najpóźniej 30 listopada 2017 r.

5) Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj. protokołem zdawczo-odbiorczym.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane zostanie następujące kryterium: 100 % cena.

Za najkorzystniejsze uznane zostaną oferty zawierające najniższą cenę.

Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.

Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5.  Warunki udziału w postępowaniu:

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.

2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).

5) Kompletna oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: „Oferta na tablice - termo”.

6. Miejsce oraz termin składania ofert:

1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 16.11.2017 r., do godz. 15:30.

2) Ofertę można składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Somonino, lub przesłać pocztą (lub kurierem) w zaklejonej kopercie na adres: Gmina Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino z odpowiednim napisem na kopercie „Oferta na tablice - termo” lub drogą elektroniczną scan podpisanej oferty na adres: promocja@somonino.pl

Uwaga: Decyduje data wpływu.

3) Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczono na stronie: www.somonino.pl – Zakładka „Inwestycje” – podzakładka „Projekty” – po lewej stronie rozwija się lista projektów należy wybrać „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Somonino”.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy – wzór edytowalny.
  2. Zaproszenie do składania ofert cenowych - pdf.

/-/ Zbigniew Richert

Sekretarz Gminy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X