archiwum strony somonino.pl

Zaproszenie do składania oferty na materiały biurowe A A A

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH na dostawę materiałów biurowych/papierniczych do Biura Projektu w ramach projektu pn. „Przedszkolaki z naszej paki w Gminie Somonino” – miejsca w przedszkolach, dodatkowe zajęcia i nauczyciele pełni kompetencji, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.1. Edukacja przedszkolna.

1.      Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino, tel. 58 684 11 21, fax 58 684 11 44

Osoba do kontaktów w sprawie zapytania: Karolina Szmołda, tel. 58 743-23-25,

 e-mail: promocja@somonino.pl

2.      Określenie przedmiotu zamówienia:

Dostawa następujących materiałów biurowych:

  • Długopis na sprężynce 1,6mm (linia), transparentny niebieski – 3 szt. elegancki długopis na sprężynce dedykowany punktom publicznym, takim jak: urzędy, punkty pocztowe, recepcje i sekretariaty, etc. długopis utrzymywany w pozycji pionowej sprężynka odporna na odkształcenia nowoczesny design średnica kulki: 1,6mm grubość linii pisania: 0,8mm długość linii pisania: ok. 2500m kolor transparentny niebieski.
  • Kieszonka na płyty CD/DVD,  z mocnego polipropylenu, kieszeń jest dziurkowana, można ją wpiąć do standardowego segregatora, kieszeń na jedną płytę – 120 szt.
  • Uniwersalny cienkopis do pisania, podkreślania, kreślenia i kolorowania. Ekonomiczny w użyciu, odporny na wysychanie tusz. Posiada plastikową końcówkę oprawioną w metal oraz wentylowaną skuwkę. Cechy produktu: - idealny do pracy z linijką i szablonem, - grubość linii pisania: 0,4 mm, - długość linii pisania: 2500 m, - fibrowa końcówka oprawiona w metal, - sześciokątna obudowa, - wentylowana skuwka. Kolory: 2 x czarny – 2 szt.
  • Spinacze trójkątne 25mm kolorowe (100 szt.) – 2 op.
  • Spinacze okrągłe Spinki biurowe 50 mm 100 sztuk – 2 op.
  • Korektor w taśmie – 10 szt. wymiary taśmy 5 mm x 5 m (szer. x dł.)
  • Korektor – 10 szt., z trwałą taśmę poliestrową. Przeźroczysta obudowa pozwala kontrolować zużycie korektora. Szerokość taśmy: 5,0mm, długość taśmy: 12m.
  • Klej czarodziejski 1000 g - klej wielofunkcyjny, gęsty, bezpieczny i nietoksyczny. Klei większość porowatych powierzchni takich jak: papier i tkaniny, a także drewno i ceramikę. – 11 szt.
  • Pompony akrylowe - 300 sztuk miękkich, kolorowych, puszystych kuleczek, do wykorzystania w pracach plastycznych, 2 op.
  • Samoprzylepne ruchome oczka miks różnych rozmiarów, w kpl 75 szt. – 12 kpl
  • Metalowe klipy do papieru. Pakowane: 12 szt./op. Rozmiar: 32 mm – 2 op.
  • Metalowe klipy do papieru. Pakowane: 12 szt./op. Rozmiar: 25 mm ('1' ) – 2 op.
  • Balony różne kształty – 3 kpl w kpl co najmniej 100 szt. • śr. około 20 cm
  • Pióra kolorowe - Pióra w tęczowych kolorach, idealne do dekorowania prac plastycznych lub masek. Zapakowane w praktyczne, zamykane strunowo torebeczki. • w zestawie 6 torebek różnych kolorów po co najmniej 5 g – 3 zestawy;
  • Wkład ścieralny 0,7 mm jasnoniebieski 2 op. (3 szt. w op.)
  • Wkład ścieralny 0,5 mm jasnoniebieski 2 op. (3 szt. w op.)
  • Wstążeczki - Komplet 16 szpul. łączna dł. 120 m 8 szpul o szer. wstążki 8 mm / 8 szpul o szer. wstążki 3 mm – 3 kpl
  • Skoroszyt plastikowy wpinany – 10 op. przeźroczysta przednia okładka, kolorowa tylna na grzbiecie wymienny papierowy pasek do opisu, standardowa perforacja na grzbiecie do wpięcia w segregator , format: A4 , różne kolory, w opakowaniu 20 sztuk.
  • Zestaw do robienia kotylionów w barwach flagi – 3 kpl Wystarcza do wykonania co najmniej 25 szt. W zestawie: czerwone kwiaty, białe kwiaty, zielone prostokąty i agrafki.
  • Papierowe flagi do samodzielnego dekorowania. – 4 kpl. W zestawie co najmniej 20 szt.  format: A6.
  • Zestaw kolorowych, papierowych talerzyków w dwóch rozmiarach i w różnych kolorach. W zestawie co najmniej 36 szt. – 3 kpl
  • Korektor – 10 szt. z mechanizmem przewijania taśmy. Szerokość taśmy: 4,2mm, długość taśmy: 10m.
  • Kartonowe maski z konturami i gumkami o tematyce przyrodniczej np. zwierzęta, do samodzielnego kolorowania i ozdabiania. • 8 szt. w kpl – 20 kpl
  • Szablony – liście  1kpl Szablony do odwzorowywania różnych liści, w zestawie co najmniej 12 szt.
  • Koperty papierowe B5 – 3 op.  gramatura papieru: 100g/m2,  szerokość: 250mm, wysokość: 176mm, kolor: biały, w opakowaniu: 50szt. Samoklejące z Paskiem
  • DŁUGOPIS Ścieralny / Pióro z GUMKĄ, Grubość linii: 0,25 mm, kolor: niebieski – 3 szt.
  • Segregator A4/75 – 16 szt. Powierzchnia powleczona estetyczną folią PP, zwiększającą stopień odporności segregatora na zwilgocenie i zabrudzenia. Dolne krawędzie z metalowymi okuciami, chroniącymi przed uszkodzeniami mechanicznymi. Na grzbiecie praktyczny otwór na palec – 3 szt. kolor fioletowy,  3 szt. jasnozielony, 10 szt. zielonych.
  • Segregator A4/40/2R zielony – 4 szt. segregator biurowy, wykonany z trwałej tektury o grubości 1,8 mm, posiada na wyposażeniu mechanizm ringowy o wysokości 25 mm na 2 ringi. Posiada bardzo szeroki, 40 mm grzbiet. Oklejony estetyczną folią polipropylenową, od wewnątrz pokryty odpornym na zabrudzenia papierem UWS. Posiada wymienną etykietę do opisu zawartości segregatora.
  • Karteczki samoprzylepne 90 karteczek 76x127 mm, kolory neonowe – 6 szt.
  • Zakładki indeksujące 4 kolory po 35 karteczek 11,9x43,1 mm – 2 kpl
  • Korektor w taśmie 8 m x 4,2 mm. - Poliestrowa taśma korygująca, odporna na rozerwanie - Łatwy w użyciu - Przeźroczysta obudowa umożliwia kontrolę – 5 szt.
  • Cienkopis kulkowy – 5 szt. posiada obudowę w kolorze atramentu z okienkiem pozwalającym na kontrolę zużycia tuszu i bezpieczną wentylowaną skuwkę z metalowym klipem. Szerokość linii pisania średnia, kolor niebieski.

3.      Warunki zamówienia i termin realizacji:

1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia do informacji zawartych w złożonych ofertach.

3) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych w zapytaniu warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych czy złożonych po terminie.

4) Dostawa materiałów do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 18 września 2017 r.

5) Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj. protokołem zdawczo-odbiorczym.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane zostanie następujące kryterium: 100 % cena.

Za najkorzystniejsze uznane zostaną oferty zawierające najniższą cenę.

Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.

Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5.      Warunki udziału w postępowaniu:

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.

2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).

5) Kompletna oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: „Oferta na materiały”.

6. Miejsce oraz termin składania ofert:

1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 01.09.2017 r., do godz. 14:30.

2) Ofertę należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Somonino, lub przesłać pocztą (lub kurierem) w zaklejonej kopercie na adres: Gmina Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino z odpowiednim napisem na kopercie „Oferta na materiały”.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

3) Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczono na stronie: www.somonino.pl – Zakładka „Inwestycje” – podzakładka „Projekty” – po lewej stronie rozwija się lista projektów należy wybrać „Przedszkolaki z naszej paki…” – zakładka: „Zapytania ofertowe”

7. Załączniki:

  1. Formularz ofertowy – wzór.

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X