ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH na dostawę materiałów biurowych/papierniczych do Biura Projektu w ramach projektu pn. „Przedszkolaki z naszej paki w Gminie Somonino” – miejsca w przedszkolach, dodatkowe zajęcia i nauczyciele pełni kompetencji, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.1. Edukacja przedszkolna.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino, tel. 58 684 11 21, fax 58 684 11 44
Osoba do kontaktów w sprawie zapytania: Karolina Szmołda, tel. 58 500 88 25,
e-mail: promocja@somonino.pl
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa następujących materiałów biurowych:
|
- Karton ozdobny przypominający płótno - karton ozdobny 230 g/m2 matowy tłoczony o delikatnej fakturze płótna, do przygotowania wizytówek, zaproszeń, dyplomów, certyfikatów, kartek okolicznościowych, w kolorze kremowym, format A4, opakowanie 20 arkuszy – 2 op.
- Karton wizytówkowy o gramaturze 220g/m², metalizowany papier ozdobny z tłoczeniem w kolorze kremowym. Karton idealnie nadaje się do przygotowywania wizytówek, dyplomów, zaproszeń, kartek okolicznościowych. Karton w formacie A4, polecany jest do drukarek laserowych. Ilość arkuszy w opakowaniu: 20 arkuszy – 3 op.
- Temperówka z gumką - połączenie temperówki i gumki w jednym, z jednej strony pojedyncza temperówka z bezpiecznym ostrzem ze stali węglowej. Z drugiej miękka gumka syntetyczna, a po środku pojemnik na ścinki. Wszystko w żywych kolorach. – 3 szt.
- Temperówka w kształcie kuli. Podwójna zarówno na grube, jak i cienkie ołówki i kredki z pojemnikiem na ścinki. Bezpieczne ostrze ze stali węglowej. 3 szt.
- Brulion w kratkę w twardej oprawie – różne motywy. Format A4. Ilość kartek: 192. – 6 szt.
- Brulion w linie w twardej oprawie z ciekawym motywem. Format A4. Ilość kartek: 192. – 2 szt.
- Brulion gładki w twardej oprawie z ciekawym motywem. Format A4. Ilość kartek: 192. – 2 szt.
- Blok biurowy w kratkę. Klejony u góry. 100 kartek. Format A4. – 3 szt.
- Blok biurowy A5/100kartek notes w kratkę – 3 szt.
- Taśma dwustronna 50mm x 10m przezroczysta – 3 szt.
- Taśma biurowa 19mm x 33m 3M Usuwalna Matowa – 3 szt.
- Korektor w taśmie w kształcie pióra, z systemem przyciskowym, na wkłady wymienne. Super trwała taśma korekcyjna na silikonowym podkładzie prowadzącym. Długość taśmy 4m szerokość 4mm. 5 szt.
- Korektor w taśmie - - wymiary taśmy 5 mm x 5 m (szer. x dł.) – 15 szt.
- Karteczki samoprzylepne w rolce – 4 szt. wymiary: 50mmx10m, jasnożółty
- Długopis na sprężynce 1,6mm (linia), transparentny niebieski – 3 szt. elegancki długopis na sprężynce dedykowany punktom publicznym, takim jak: urzędy, punkty pocztowe, recepcje i sekretariaty, etc. długopis utrzymywany w pozycji pionowej sprężynka odporna na odkształcenia nowoczesny design średnica kulki: 1,6mm grubość linii pisania: 0,8mm długość linii pisania: ok. 2500m kolor transparentny niebieski.
- Długopis sprężynka stojący – 3 szt. Posiada klejoną podstawkę, którą umieszcza się np. powierzchni biurka, dzięki czemu mamy pewność, że długopis pozostanie zawsze na swoim miejscu. Długopis połączony jest z podstawką za pomocą funkcjonalnej i elastycznej sprężynki. Posiada wymienne wkłady. Kolor wkładu niebieski.
- Uniwersalny cienkopis do pisania, podkreślania, kreślenia i kolorowania. Ekonomiczny w użyciu, odporny na wysychanie tusz. Posiada plastikową końcówkę oprawioną w metal oraz wentylowaną skuwkę. Cechy produktu: - idealny do pracy z linijką i szablonem, - grubość linii pisania: 0,4 mm, - długość linii pisania: 2500 m, - fibrowa końcówka oprawiona w metal, - sześciokątna obudowa, - wentylowana skuwka. Kolory: 2 x różowy, 2 x turkusowy, 2 x żółty, 2 x brązowy, 2 x jasny niebieski, 2 x neonowy zielony, 2 x czarny, 2 x czerwony neonowy – razem: 16 szt.
- Papier ksero format A3, 80 g/m2, ryza 500 ark. – 3 ryzy.
- Geometryczny zestaw wykonany na bazie specjalnego tworzywa, które zapewnia całkowitą odporność na złamania. Zawartość: linijka 30 cm, ekierka 45° - 21 cm, ekierka 60° - 21 cm, kątomierz 180° - 12 cm. – 3 kpl
- Cyrkiel – 2 szt. Wyposażony w bardzo płynnie regulowane ramiona oraz dobrej jakości, rzymską śrubą do regulacji pożądanego promienia. Solidne, metalowa ramiona zostały dodatkowo zaopatrzone w wyjątkowe żebrowania, które dodają produktowi walorów estetycznych. W skład zestawu wchodzi dodatkowo praktyczne pudełko z zapasem grafitów i specjalnym obszarem przeznaczonym na błyskawiczne ostrzenie wkładów.
- Przybornik na biurko – 2 szt., lakierowany metal w kolorze czarnym. Wymiary: co najmniej 100 x 114 x 238 mm.
- Przybornik na biurko metalowy, 3 komory czarny, 3 szt. - przybornik na biurko z metalowej siateczki powlekanej lakierem -1 komora na artykuły piśmienne -1 komora na drobne akcesoria biurowe (gumki, spinacze, itp.) -1 komora na karteczki -posiada gumowe nóżki -wymiary: co najmniej 205x103x98mm.
- Papier ksero 160 g/m2, format A4, 250 arkuszy, kolor kremowy – 1 ryza;
- Papier ksero 160 g/m2, format A4, 250 arkuszy, kolor jasnozielony – 1 ryza;
- Stojak na koperty siatka czarny – 2 szt. metalowe przyborniki z siatki - powleczone czarnym lakierem - bardzo praktyczne, estetyczne i wytrzymałe – wymiary co najmniej: 120 x 125 x 125mm
3. Warunki zamówienia i termin realizacji:
1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia do informacji zawartych w złożonych ofertach.
3) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych w zapytaniu warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych czy złożonych po terminie.
4) Dostawa materiałów do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 20 czerwca 2017 r.
5) Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj. protokołem zdawczo-odbiorczym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:
Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane zostanie następujące kryterium: 100 % cena.
Za najkorzystniejsze uznane zostaną oferty zawierające najniższą cenę.
Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).
5) Kompletna oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: „Oferta na materiały”.
6. Miejsce oraz termin składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 30.05.2017 r., do godz. 16:30.
2) Ofertę należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Somonino, lub przesłać pocztą (lub kurierem) w zaklejonej kopercie na adres: Gmina Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino z odpowiednim napisem na kopercie „Oferta na materiały”.
Uwaga: Decyduje data wpływu.
3) Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczono na stronie: www.somonino.pl – Zakładka „Inwestycje” – podzakładka „Projekty” – po lewej stronie rozwija się lista projektów należy wybrać „Przedszkolaki z naszej paki…” – zakładka: „Zapytania ofertowe”.
7. Załączniki: