archiwum strony somonino.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE A A A

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

na dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu w ramach projektu pn. „Pełni kompetencji!” – realizacja zajęć dodatkowych w szkołach w Gminie Somonino, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.

1.      Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino, tel. 58 684 11 21, fax 58 684 11 44

Osoba do kontaktów w sprawie zapytania:

Beata Markowska, tel. 58-500-88-38, e-mail: b.markowska@somonino.pl

2.      Określenie przedmiotu zamówienia:

Dostawa następujących materiałów biurowych:

1)      Ołówek z gumką – 20 szt. (Unikalne ołówki wykonane z żywicy syntetycznej charakteryzujący się wysoką elastycznością, super trwały grafit, który nie łamie się, gdy upuścisz ołówek na podłogę, doskonale się ostrzy.),

2)      Ołówek z gumką – 20 szt. (Klejony grafit zwiększa jego odporność na złamania. Idealne do pisania, rysowania i cieniowania.)

3)      Papier ksero A4, grubość 80 g/m2 – 50 ryz;

4)      Klej w sztyfcie  15g – 20 szt.,

5)      Zestaw długopisów brokatowych z końcówką pisania 0.7 mm. Wkład żelowy brokatowy, w zestawie 10 kolorów – 6 zestawów,

6)      Komplet długopisów żelowych neonowych, w opakowaniu 12 kolorów – 6 opakowań,

7)      Zakreślacz fluorescencyjny do znaczenia tekstu na praktycznie każdym rodzaju papieru zakończony końcówką ściętą, grubość linii: 1-5 mm, 40 szt. (10 x zielony, 10 x żółty, 10 x różowy, 10 x pomarańczowy),

8)      Zakreślacz zmywalny, linia pisania maksymalnie 3,3 mm, długość linii pisania: 50 m., 60 sz. (20 szt. żółty, 20 szt. różowy, 20 szt. zielony),

9)      Pióro kulkowe automatyczne wymazywalne - z gumką umożliwiająca usuniecie tekstu oraz tuszem dostosowanym dla osób leworęcznych, ponieważ błyskawicznie zasycha na papierze. Występuje w intensywnych, nieblaknących kolorach, odporny na działanie wody i światła, 10 x niebieski, 10 x zielony, 10 x lazurowy, 10 x różowy, . 10 x czerwony. Grubość linii pisania: 0,35 mm.,

10)  Pióro kulkowe wymazywalne - grubość linii pisania: 0,35mm, kolor niebieski – 20 szt.,

11)  Wkład 0,5mm do w/w zmazywalnego pióra kulkowego, wypełniony unikalnym tuszem, który błyskawicznie zasycha na papierze – 60 szt.,

12)  Przekładki do segregatora 1/3 A4, kartonowe, w op. 100 szt. wykonane
z wytrzymałego kolorowego kartonu, długość przekładek pozwala na naniesienie opisów widocznych po zamknięciu segregatora, żywe kolory – 10 op.;

13)  Segregator formatu A4 - niezwykle trwały i wygodny w użyciu segregator
z mechanizmem dźwigniowym, wykonany z wysokiej jakości materiałów, nowy mechanizm z precyzyjnie dociskającymi szczękami, nowa dźwignia mechanizmu
z ergonomicznym dociskiem, wykonany z grubego kartonu, szerokość grzbietu 75 mm, dwustronna wsuwana etykieta, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie otwór na palec, opakowanie zbiorcze po 10 szt. – 8 op. (4 op. zielonych, 4 op. czarnych)

14)  Notes samoprzylepny 75x75 kolory neonowe, 80 kartek w bloczku – 15 szt.,

15)  Kostka samoprzylepna - karteczki samoprzylepne,  karteczki w kilku kolorach neonowych, ilość karteczek: min. 400 w rozmiarze 76x76mm – 20 szt.,

16)  Koszulki foliowe na dokumenty, format A4, w opakowaniu 100 szt. – 30 opakowań;

17)  Klipy biurowe, 41 mm, w opakowaniu 12 szt.- 6 opakowań,

18)  Temperówka – pojedyncza, wykonana z metalu, stalowe ostrze mocowane wkrętem, precyzyjne połączenie ostrza z obudową zapewnia idealnie centralne położenie ołówka podczas temperowania, rowkowania w korpusie ułatwiają trzymanie – 6 szt.,

19)  Linijka: wykonana z plistiku, długość 20 cm, transparentna z precyzyjnie naniesioną, trwałą miarką. Gwarantowana dokładność wykonywania skali, kolory neonowe – 10 szt.;

20)  Skoroszyt zawieszany, wpinany do segregatorów, formatu A4, strona przednia przezroczysta, strona tylna kolorowa, mieszczący ok. 200 kartek,  kolor czarny – 400 szt.,

21)  Korektor w taśmie, wymiary taśmy 4,2 mm x 9 m, posiada osłonkę, która chroni taśmę korygującą – 20 szt.,

22)  Zszywki biurowe w rozmiarze 26/6 po 1000 sztuk w opakowaniu – 10 opakowań.

23)  Karton wizytówkowy, - kolor: kremowy, format: A4, gramatura: 220 g/m2, ilość
w opakowaniu: 20 arkuszy – 5 opakowań,

24)  Karton ozdobny, - kolor: kremowy, format: A4, gramatura: 160 g/m2, ilość
w opakowaniu: 20 arkuszy – 5 opakowań,

25)  Wysokiej jakości papier 170 g/m2 do drukarek laserowych i atramentowych, format A4, opakowanie 25 arkuszy, koloru beżowo-brązowego – 4 opakowania.

3.      Warunki zamówienia i termin realizacji:

1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia do informacji zawartych w złożonych ofertach.

3) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych w zapytaniu warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych czy złożonych po terminie.

4) Dostawa materiałów do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 12 maja 2017 r.

5) Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj. protokołem zdawczo-odbiorczym.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane zostanie następujące kryterium: 100 % cena.

Za najkorzystniejsze uznane zostaną oferty zawierające najniższą cenę.

Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy
o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.

Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5.      Warunki udziału w postępowaniu:

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.

2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).

5) Kompletna oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: „Oferta na materiały biurowe”.

6. Miejsce oraz termin składania ofert:

1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 28.04.2017 r., do godz. 14:30.

2) Ofertę należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Somonino, lub przesłać pocztą (lub kurierem) w zaklejonej kopercie na adres: Gmina Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino z odpowiednim napisem na kopercie „Oferta na materiały biurowe”.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

3) Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczono na stronie: www.somonino.pl – Zakładka „Inwestycje” – podzakładka „Projekty” – po lewej stronie rozwija się lista projektów należy wybrać „Pełni kompetencji…” – zakładka: „Zapytania ofertowe”.

  Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy – wzór.

                               

                                                            /-/ Wójt Gminy Somonino

                                                               Marian Kryszewski

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X