archiwum strony somonino.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE A A A

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

na dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu w ramach projektu pn. „Pełni kompetencji!” – realizacja zajęć dodatkowych w szkołach w Gminie Somonino, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.

1.      Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino, tel. 58 684 11 21, fax 58 684 11 44

Osoba do kontaktów w sprawie zapytania:

Beata Markowska, tel. 58-500-88-36, e-mail: b.markowska@somonino.pl

2.      Określenie przedmiotu zamówienia:

Dostawa następujących materiałów biurowych:

  • Kieszenie samoprzylepne w formacie ½ A4, do archiwizacji, oznaczania, transportowania, kieszenie na płyty CD 5 szt./op. specjalny indeks pozwala łatwo znaleźć kieszeń w segregatorze – 15 op.,
  • Ołówek z gumką – 20 szt. (Unikalne ołówki wykonane z żywicy syntetycznej charakteryzujący się wysoką elastycznością, super trwały grafit, który nie łamie się, gdy upuścisz ołówek na podłogę, doskonale się ostrzy.),
  • Gumka ołówkowa, średnia – 10 szt.
  • Marker do opisywania płyt, tusz: niebieski, z cienką końcówką – 40 szt.
  • Papier xero A4/80g mix kolorów (500ark/op.) – 5 op.;
  • Papier xero A3/80g/500 ark. – 3 ryzy.,
  • Papier ksero A4, grubość 80 g/m2 – 50 ryz;
  • Nożyczki -  wykonane z hartowanej, nierdzewnej stali o twardości 54 stopni w skali Rockwella. Ergonomiczne, gumowe rączki gwarantują duży komfort i wygodę pracy. – 3 szt.;
  • Koszulki foliowe na dokumenty, format A4, w opakowaniu 100 szt. – 30 opakowań;
  • Długopis z wymiennym wkładem olejowym nowej generacji, linia pisania 0.27 mm, długość linii 900 m., gumowy uchwyt w kolorze tuszu zapobiegający wyślizgiwaniu się z dłoni podczas pisania, mechanizm chowania wkładu, krystaliczna obudowa, tusz olejowy, wodoodporny, nieblaknący, kolor niebieski – 10 szt.,
  • Klipy biurowe, 41 mm, w opakowaniu 12 szt.- 6 opakowań,
  • Pojemnik o wymiarach 90x90x90mm na karteczki do notatek, wykonany z tworzywa sztucznego – 6 szt.,
  • Linijka: wykonana z plistiku, długość 20 cm, transparentna z precyzyjnie naniesioną, trwałą miarką. Gwarantowana dokładność wykonywania skali. – 6 szt.;
  • Skoroszyt niewpinany, formatu A4, strona przednia przezroczysta, strona tylna kolorowa, mieszczący ok. 200 kartek,  kolor czarny – 100 szt.,
  • Skoroszyt zawieszany, wpinany do segregatorów, formatu A4, strona przednia przezroczysta, strona tylna kolorowa, mieszczący ok. 200 kartek,  kolor czarny – 200 szt.,
  • Skoroszyt papierowy zawieszany – wykonany  z ekologicznej  biało-szarej   tektury bezkwasowej pH 7,5-9,5, wewnątrz metalowy wąs, wyposażony w zawieszkę umożliwiającą wpięcie do segregatora, format A4 – 50 szt.,
  • Korektor w taśmie, wymiary taśmy 4,2 mm x 9 m, posiada osłonkę, która chroni taśmę korygującą – 6 szt.,
  • Taśma dwustronna 3M 12x6,3 na podajniku – 6 szt.,
  • Klej w sztyfcie  15g – 10 szt.,
  • Pióro kulkowe automatyczne wymazywalne - z gumką umożliwiająca usuniecie tekstu oraz tuszem dostosowanym dla osób leworęcznych, ponieważ błyskawicznie zasycha na papierze. Występuje w intensywnych, nieblaknących kolorach, odporny na działanie wody i światła, 8 x niebieski, 4 x zielony, 4 x lazurowy, 4 x różowy. Grubość linii pisania: 0,35 mm.,
  • Pióro kulkowe wymazywalne - grubość linii pisania: 0,35mm, kolor niebieski – 30 szt.,
  • Wkład 0,5mm do w/w zmazywalnego pióra kulkowego, wypełniony unikalnym tuszem, który błyskawicznie zasycha na papierze – 30 szt.,
  • Przekładki do segregatora 1/3 A4, kartonowe, w op. 100 szt. wykonane z wytrzymałego kolorowego kartonu, długość przekładek pozwala na naniesienie opisów widocznych po zamknięciu segregatora, żywe kolory – 10 op.;
  • Segregator formatu A4 - niezwykle trwały i wygodny w użyciu segregator z mechanizmem dźwigniowym, wykonany z wysokiej jakości materiałów, nowy mechanizm z precyzyjnie dociskającymi szczękami, nowa dźwignia mechanizmu z ergonomicznym dociskiem, wykonany z grubego kartonu, szerokość grzbietu 75 mm, dwustronna wsuwana etykieta, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie otwór na palec, opakowanie zbiorcze po 10 szt. – 12 op. (8 op. zielonych, 2 op. czarnych, 2 op. pomarańczowych);
  • Segregator formatu A4,  grzbiet wąski: 4-5 cm, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią a wewnątrz jasnoszarym papierem, dwustronna etykieta, dolne krawędzie segregatora wzmocnione niklowanymi okuciami, kolor zielony – 40 szt.,
  • Notes samoprzylepny 75x75 kolory neonowe, 80 kartek w bloczku – 15 szt.,
  • Kostka samoprzylepna - karteczki samoprzylepne,  karteczki w kilku kolorach neonowych, ilość karteczek: min. 400 w rozmiarze 76x76mm – 20 szt.,
  • Kalkulator biurowy - podręczny 12 pozycyjny uchylny wyświetlacz zaokrąglanie wyniku, podwójna pamięć obliczanie marży, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera, podwójne zasilanie (bateria/solar) – 2 szt.,
  • Zszywacz biurowy - wykonany z metalu, posiada wbudowany rozszywacz wysuwany z korpusu, maksymalna głębokość wsuwania kartek to 95mm, magazynek mieści do 100 zszywek, zszywki rozmiar 24/6, (24/8), 26/6 – 3 szt.,
  • Zszywacz Mini biurowy - wykonany z plastiku, części mechaniczne z metalu, posiada zintegrowany rozszywacz, ładowany od góry, pojemność magazynku - 100 x 10, zszywacz na małe zszywki (10) – 3 szt.,
 
  • Podajnik do taśmy: stabilny, obciążony korpus z antypoślizgową podkładką,  metalowy nożyk ułatwiający odrywanie taśmy, opływowy kształt – 4 szt.,
  • Temperówka – pojedyncza, wykonana z metalu, stalowe ostrze mocowane wkrętem, precyzyjne połączenie ostrza z obudową zapewnia idealnie centralne położenie ołówka podczas temperowania, rowkowania w korpusie ułatwiają trzymanie – 6 szt.,
  • Etykiety samoprzylepne: format arkusza - A4, ilość arkuszy w opakowaniu - 100 szt., format etykiety - 210,0x297,0 mm, etykiet na arkuszu - 1 szt., razem etykiet w opakowaniu - 100 szt. – 20 opakowań,
  • Zszywki biurowe w rozmiarze 26/6 po 1000 sztuk w opakowaniu – 20 opakowań.

3.      Warunki zamówienia i termin realizacji:

1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia do informacji zawartych w złożonych ofertach.

3) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych w zapytaniu warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych czy złożonych po terminie.

4) Dostawa materiałów do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 20 lutego 2017 r.

5) Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj. protokołem zdawczo-odbiorczym.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane zostanie następujące kryterium: 100 % cena.

Za najkorzystniejsze uznane zostaną oferty zawierające najniższą cenę.

Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy
o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.

Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5.      Warunki udziału w postępowaniu:

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.

2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).

5) Kompletna oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: „Oferta na materiały biurowe”.

6. Miejsce oraz termin składania ofert:

1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 3.02.2017 r., do godz. 14:30.

2) Ofertę należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Somonino, lub przesłać pocztą (lub kurierem) w zaklejonej kopercie na adres: Gmina Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino z odpowiednim napisem na kopercie „Oferta na materiały biurowe”.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

3) Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczono na stronie: www.somonino.pl – Zakładka „Inwestycje” – podzakładka „Projekty” – po lewej stronie rozwija się lista projektów należy wybrać „Pełni kompetencji…” – zakładka: „Zapytania ofertowe”.

7.      Załączniki:

  1. Formularz ofertowy – wzór.

                                                     /-/ Zastępca Wójta Gminy Somonino

                                                                       Jerzy Kowalewski

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X