archiwum strony somonino.pl

Zaproszenie do złożenia ofert cenowych - materiały biurowe A A A

Zaproszenie na dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu w ramach projektu pn. „Pełni kompetencji!” – realizacja zajęć dodatkowych w szkołach w Gminie Somonino, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.

1.      Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino, tel. 58 684 11 21, fax 58 684 11 44

Osoba do kontaktów w sprawie zapytania: Karolina Szmołda, tel. 58 500 88 25,

 e-mail: promocja@somonino.pl

2.      Określenie przedmiotu zamówienia:

Dostawa następujących materiałów biurowych:

  • Papier ksero A4, grubość 80 g/m2 – 50 ryz;
  • Blok techniczny z kolorowymi kartkami A4 - zawiera 10 kartek w różnych kolorach – 50 szt.
  • Blok techniczny biały A3 – 50 szt.
  • Blok techniczny biały A4 – 50 szt.
  • Klej w płynie – 5 szt. klej z dozownikiem w kształcie pędzelka. Bezzapachowy, do papieru, kartonu. Specjalna konstrukcja pędzelka powoduje, że klej wypływa tylko przy zetknięciu pędzelka z powierzchnią. Przezroczysta buteleczka pozwala kontrolować ilość kleju. Zawartość 50 ml.
  • Klej przezroczysty na bazie wodnej 1000 ml w plastikowej butelce. Posiada doskonałe właściwości klejące, szybko wysycha, zmywalny ze skóry rąk i ubrań. Idealnie klei papier, tekturę. Polecamy placówkom oświatowym. 6 szt.
  • Klej winylowy - 1000g, 6 szt.. Idealny do papieru, kartonu, drewna i wielu innych zastosowań, klei powierzchnie gładkie oraz szorstkie. O dużej wytrzymałości spoiny. Po wyschnięciu staje się przezroczysty. Odporny na wilgoć, doskonały do technik dekoracyjnych oraz decoupage.
  • Długopis żelowy – 2 op. – niebieski, długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym i gumowym, wygodnym uchwytem, grubość linii pisania 0,32 mm. Wyposażone w mechanizm chowania wkładu oraz zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania. Doskonale nadaje się do opisywania faktur. Opakowanie zbiorcze w każdym 12 szt.
  • Zakreślacz z płynnym tuszem. Fragmentarycznie przezroczysta obudowa pozwala kontrolować zawartość płynu. Dostępny w 6 kolorach. Opakowanie zbiorcze 12 szt. z każdego koloru po 2 szt., razem 2 op. po 12 szt.
  • Pióro kulkowe wymazywalne – 9 szt. Grubość linii pisania: 0,35 mm, kolor: 3 x jasnozielony, 3 x pomarańczowy 3 x różowy;
  • Pióro kulkowe automatyczne wymazywalne - z gumką umożliwiająca usuniecie tekstu oraz tuszem dostosowanym dla osób leworęcznych, ponieważ błyskawicznie zasycha na papierze. Występuje w intensywnych, nieblaknących kolorach, odporny na działanie wody i światła, 24 szt.: 4 x czarne, 4 x niebieski, 4 x zielony, 4 x lazurowy, 4 x fioletowy i 4 x różowy. Grubość linii pisania: 0,35 mm.
  • Przekładki do segregatora 1/3 A4, kartonowe, w op. 100 szt. wykonane z wytrzymałego kolorowego kartonu, długość przekładek pozwala na naniesienie opisów widocznych po zamknięciu segregatora, żywe kolory – 2 op.;
  • Segregatory - niezwykle trwały i wygodny w użyciu segregator z mechanizmem dźwigniowym, wykonany z wysokiej jakości materiałów, nowy mechanizm z precyzyjnie dociskającymi szczękami, nowa dźwignia mechanizmu z ergonomicznym dociskiem, wykonany z grubego kartonu, szerokość grzbietu 75 mm, dwustronna wsuwana etykieta, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie otwór na palec, opakowanie zbiorcze po 10 szt. – 3 op. (1 op. zielonych, 1 op. czarnych, 1 op. pomarańczowych);
  • Koszulka na dokumenty A4, - 4 op., krystaliczna, 50 mic, w op.100 szt. otwarta na górze, specjalnie wzmocniony brzeg,
  • Podkład papierowy tygodniowy z listwą – na biurko, oryginalny projekt zgodny z zasadami organizacji czasu pracy, kalendarz dwuletni, ilość kartek 30, rozmiar 470x330mm. z listwą ochronną, zabezpieczającą kartki przed zginaniem. Nadrukowany kalendarz na rok 2017/2018. – 10 szt.
  • Klej biurowy w sztyfcie 6 szt., nietoksyczny, nie brudzący, zmywalny. Idealny do klejenia papieru;
  • Zszywacz – 1 szt. Zszywa do 30 kartek (80 g/m2) Na krótki magazynek, wymiary: 46 x 79 x 148 mm, głębokość wsuwania kartek: 55 mm, zszywanie płaskie, rodzaj zszywek: 24/6, 26/6, ładowanie od góry, kolor: czerwony;
  • Długopisy żelowe – 2 op. długopisy żelowe z brokatem, metaliczne i fluo 24 sztuki -grubość wkładu: 1,0 mm, -ilość kolorów: 24, -wygodny, gumowany uchwyt -żywe, przyciągające kolory;
  • Skoroszyt zawieszany, wpinany do segregatorów, formatu A4, strona przednia przezroczysta, strona tylna kolorowa, mieszczący ok. 200 kartek,  różne kolory – 100 szt.,
  • Tusz do pieczątek, stempli, kolor czerwony, 30 ml, - 6 szt.
  • Zszywki biurowe, opakowanie 10 x 1000 sztuk, model 26/6 – 4 opakowania;
  • Rozszywacz do dużych plików – 6 szt., Rozszywacz w obudowie z tworzywa sztucznego, części mechaniczne metalowe. Specjalna konstrukcja dźwigni znacznie ułatwia rozszywanie.
  • Papier xero kolorowy A4/160g (100 arkuszy w op.) mix 5 intensywnych kolorów po 20 arkuszy – 10 op.;

3.      Warunki zamówienia i termin realizacji:

1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia do informacji zawartych w złożonych ofertach.

3) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych w zapytaniu warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych czy złożonych po terminie.

4) Dostawa materiałów do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 16 grudnia 2016 r.

5) Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj. protokołem zdawczo-odbiorczym.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane zostanie następujące kryterium: 100 % cena.

Za najkorzystniejsze uznane zostaną oferty zawierające najniższą cenę.

Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.

Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5.      Warunki udziału w postępowaniu:

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.

2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).

5) Kompletna oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: „Oferta na materiały biurowe”.

6. Miejsce oraz termin składania ofert:

1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 21.11.2016 r., do godz. 15:30.

2) Ofertę należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Somonino, lub przesłać pocztą (lub kurierem) w zaklejonej kopercie na adres: Gmina Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino z odpowiednim napisem na kopercie „Oferta na materiały biurowe”.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

3) Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczono na stronie: www.somonino.pl – Zakładka „Inwestycje” – podzakładka „Projekty” – po lewej stronie rozwija się lista projektów należy wybrać „Pełni kompetencji…” – zakładka: „Zapytania ofertowe”.

7.      Załączniki:

  1. Formularz ofertowy – wzór.

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X