Zaproszenie na dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu w ramach projektu pn. „Pełni kompetencji!” – realizacja zajęć dodatkowych w szkołach w Gminie Somonino, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino, tel. 58 684 11 21, fax 58 684 11 44
Osoba do kontaktów w sprawie zapytania: Karolina Szmołda, tel. 58 500 88 25,
e-mail: promocja@somonino.pl
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa następujących materiałów biurowych:
- Papier ksero A4, grubość 80 g/m2 – 50 ryz;
- Blok techniczny z kolorowymi kartkami A4 - zawiera 10 kartek w różnych kolorach – 50 szt.
- Blok techniczny biały A3 – 50 szt.
- Blok techniczny biały A4 – 50 szt.
- Klej w płynie – 5 szt. klej z dozownikiem w kształcie pędzelka. Bezzapachowy, do papieru, kartonu. Specjalna konstrukcja pędzelka powoduje, że klej wypływa tylko przy zetknięciu pędzelka z powierzchnią. Przezroczysta buteleczka pozwala kontrolować ilość kleju. Zawartość 50 ml.
- Klej przezroczysty na bazie wodnej 1000 ml w plastikowej butelce. Posiada doskonałe właściwości klejące, szybko wysycha, zmywalny ze skóry rąk i ubrań. Idealnie klei papier, tekturę. Polecamy placówkom oświatowym. 6 szt.
- Klej winylowy - 1000g, 6 szt.. Idealny do papieru, kartonu, drewna i wielu innych zastosowań, klei powierzchnie gładkie oraz szorstkie. O dużej wytrzymałości spoiny. Po wyschnięciu staje się przezroczysty. Odporny na wilgoć, doskonały do technik dekoracyjnych oraz decoupage.
- Długopis żelowy – 2 op. – niebieski, długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym i gumowym, wygodnym uchwytem, grubość linii pisania 0,32 mm. Wyposażone w mechanizm chowania wkładu oraz zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania. Doskonale nadaje się do opisywania faktur. Opakowanie zbiorcze w każdym 12 szt.
- Zakreślacz z płynnym tuszem. Fragmentarycznie przezroczysta obudowa pozwala kontrolować zawartość płynu. Dostępny w 6 kolorach. Opakowanie zbiorcze 12 szt. z każdego koloru po 2 szt., razem 2 op. po 12 szt.
- Pióro kulkowe wymazywalne – 9 szt. Grubość linii pisania: 0,35 mm, kolor: 3 x jasnozielony, 3 x pomarańczowy 3 x różowy;
- Pióro kulkowe automatyczne wymazywalne - z gumką umożliwiająca usuniecie tekstu oraz tuszem dostosowanym dla osób leworęcznych, ponieważ błyskawicznie zasycha na papierze. Występuje w intensywnych, nieblaknących kolorach, odporny na działanie wody i światła, 24 szt.: 4 x czarne, 4 x niebieski, 4 x zielony, 4 x lazurowy, 4 x fioletowy i 4 x różowy. Grubość linii pisania: 0,35 mm.
- Przekładki do segregatora 1/3 A4, kartonowe, w op. 100 szt. wykonane z wytrzymałego kolorowego kartonu, długość przekładek pozwala na naniesienie opisów widocznych po zamknięciu segregatora, żywe kolory – 2 op.;
- Segregatory - niezwykle trwały i wygodny w użyciu segregator z mechanizmem dźwigniowym, wykonany z wysokiej jakości materiałów, nowy mechanizm z precyzyjnie dociskającymi szczękami, nowa dźwignia mechanizmu z ergonomicznym dociskiem, wykonany z grubego kartonu, szerokość grzbietu 75 mm, dwustronna wsuwana etykieta, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie otwór na palec, opakowanie zbiorcze po 10 szt. – 3 op. (1 op. zielonych, 1 op. czarnych, 1 op. pomarańczowych);
- Koszulka na dokumenty A4, - 4 op., krystaliczna, 50 mic, w op.100 szt. otwarta na górze, specjalnie wzmocniony brzeg,
- Podkład papierowy tygodniowy z listwą – na biurko, oryginalny projekt zgodny z zasadami organizacji czasu pracy, kalendarz dwuletni, ilość kartek 30, rozmiar 470x330mm. z listwą ochronną, zabezpieczającą kartki przed zginaniem. Nadrukowany kalendarz na rok 2017/2018. – 10 szt.
- Klej biurowy w sztyfcie 6 szt., nietoksyczny, nie brudzący, zmywalny. Idealny do klejenia papieru;
- Zszywacz – 1 szt. Zszywa do 30 kartek (80 g/m2) Na krótki magazynek, wymiary: 46 x 79 x 148 mm, głębokość wsuwania kartek: 55 mm, zszywanie płaskie, rodzaj zszywek: 24/6, 26/6, ładowanie od góry, kolor: czerwony;
- Długopisy żelowe – 2 op. długopisy żelowe z brokatem, metaliczne i fluo 24 sztuki -grubość wkładu: 1,0 mm, -ilość kolorów: 24, -wygodny, gumowany uchwyt -żywe, przyciągające kolory;
- Skoroszyt zawieszany, wpinany do segregatorów, formatu A4, strona przednia przezroczysta, strona tylna kolorowa, mieszczący ok. 200 kartek, różne kolory – 100 szt.,
- Tusz do pieczątek, stempli, kolor czerwony, 30 ml, - 6 szt.
- Zszywki biurowe, opakowanie 10 x 1000 sztuk, model 26/6 – 4 opakowania;
- Rozszywacz do dużych plików – 6 szt., Rozszywacz w obudowie z tworzywa sztucznego, części mechaniczne metalowe. Specjalna konstrukcja dźwigni znacznie ułatwia rozszywanie.
- Papier xero kolorowy A4/160g (100 arkuszy w op.) mix 5 intensywnych kolorów po 20 arkuszy – 10 op.;
3. Warunki zamówienia i termin realizacji:
1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia do informacji zawartych w złożonych ofertach.
3) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych w zapytaniu warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych czy złożonych po terminie.
4) Dostawa materiałów do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 16 grudnia 2016 r.
5) Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj. protokołem zdawczo-odbiorczym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:
Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane zostanie następujące kryterium: 100 % cena.
Za najkorzystniejsze uznane zostaną oferty zawierające najniższą cenę.
Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).
5) Kompletna oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: „Oferta na materiały biurowe”.
6. Miejsce oraz termin składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 21.11.2016 r., do godz. 15:30.
2) Ofertę należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Somonino, lub przesłać pocztą (lub kurierem) w zaklejonej kopercie na adres: Gmina Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino z odpowiednim napisem na kopercie „Oferta na materiały biurowe”.
Uwaga: Decyduje data wpływu.
3) Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczono na stronie: www.somonino.pl – Zakładka „Inwestycje” – podzakładka „Projekty” – po lewej stronie rozwija się lista projektów należy wybrać „Pełni kompetencji…” – zakładka: „Zapytania ofertowe”.
7. Załączniki: