archiwum strony somonino.pl

Zaproszenie do składania ofert - robotyka A A A

Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie interaktywnych zajęć ICT, warsztatów z robotyki oraz demonstracji robotów i ich programowania w ramach projektu pn. „Pełni kompetencji!” – realizacja zajęć dodatkowych w szkołach w Gminie Somonino, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.

1.      Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino, tel. 58 684 11 21, fax 58 684 11 44

Osoba do kontaktów w sprawie zapytania: Karolina Szmołda, tel. 58 500 88 25,

 e-mail: promocja@somonino.pl

2.      Określenie przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:

       I. Interaktywnych zajęć ICT dla grupy dzieci z klas I-III w Szkole Podstawowej w Borczu:

- 1 grupa 16 osób;

- zajęcia muszą się odbyć najpóźniej do 16 grudnia 2016 r.;

- czas trwania: 90 minut;

- nowatorski sposób nauczenia informatyki, używanie komputera połączone z wprowadzeniem w otaczający świat, kulturę.

- propozycję programu należy załączyć do formularza ofertowego;

    II. Warsztatów z robotyki dla grupy dzieci z klas IV-VI w Szkole Podstawowej w Borczu –

- 1 grupa 16 osób;

- czas trwania warsztatów: 120 minut;

- częstotliwość zajęć: raz na semestr tj. 2 x w roku szkolnym 2016/2017 i 2 x w roku szkolnym 2017/2018;

- pierwsze warsztaty w tym semestrze powinny odbyć się najpóźniej do 16 grudnia 2016 r.,

- w roku szkolnym 2016/2017 będzie to ta sama grupa uczniów, więc zajęcia muszą być urozmaicone, natomiast w kolejnym roku szkolnym dzieci mogą się zmienić.

- na warsztatach z robotyki każde dziecko otrzymuje swój zestaw do konstruowania lub co najmniej jeden zestaw na 2 osoby.

- cele warsztatów to między innymi nauka budowania robotów, rozwijanie zdolności logicznego myślenia i pracy w grupie, poznanie podstawowych pojęć z robotyki i innych dziedzin pokrewnych.

 III.  Demonstracji robotów i programowania dla grupy uczniów z Gimnazjum Publicznego w Somoninie –

- 4 grupy po 8 osób każda;

- czas trwania: 120 minut;

- pokazy muszą się odbyć w roku 2017, ale najpóźniej do 31 marca 2017 r.

2) Załącznikiem do umowy z Zamawiającym będzie harmonogram zajęć, który musi być uzgodniony z Dyrektorami poszczególnych szkół objętych wsparciem.

a)      Gimnazjum Publiczne im. Jana Pawła II w Somoninie, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino, Zastępca Dyrektora: Mirosław Wyszecki, tel. 58 684 56 43;

b)      Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Borczu, Borcz 70A, 83-312 Hopowo, Dyrektor: pani Halina Mischke, tel. 58 684 13 70.

3) Wykonawca sam zapewnia dla dzieci pomoce do wykorzystywania i nauki podczas trwania zajęć.

4) Wykonawca będzie musiał w wykorzystywanych materiałach zastosować Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach RPO WP na lata 2014-2020 oraz poinformować uczestników szkolenia o współfinansowaniu działania objętego zapytaniem.

5) Wykonawca do końcowego rozliczenia z Zamawiającym przedstawi:

- listy obecności z przeprowadzonych zajęć, warsztatów, pokazów;

- dokumentację zdjęciową na płycie CD.

3.      Warunki zamówienia i termin realizacji:

1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym i Dyrektorami szkół w trakcie trwania umowy w zakresie wprowadzania ewentualnych uwag i poprawek. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram szkoleń. Terminy zajęć, warsztatów i pokazów w poszczególnych placówkach muszą być uzgodnione z Dyrektorami szkół. Telefony do kontaktu podane są w pkt 2.

3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia do informacji zawartych w złożonych ofertach.

4) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych w zapytaniu warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych czy złożonych po terminie.

5) Terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia.

6) Zaplata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego wraz z kompletem wymaganych dokumentów, m.in. listami obecności czy dokumentacją zdjęciową.

7) Dopuszcza się fakturowanie częściowe, np. każdorazowo po przeprowadzeniu danej formy wsparcia.

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane zostaną następujące kryteria:

1. Punkty za cenę – 70.

Najkorzystniejsza cenowo oferta otrzyma 70 punktów, pozostałe według zależności:

P=(PB/PO)*70.

Zastosowane skróty oznaczają:

− P – punkty za cenę oferty,

− PB – najkorzystniejsza cena,

− PO – cena zaoferowana w ocenianej ofercie.

2. Punkty za doświadczenie – 30 pkt

W ramach niniejszego kryterium będą przyznawane punkty od 0 do 30 w następujący sposób:

1)      Wykonawca nie posiada doświadczenia w prowadzeniu zajęć z tematyki tożsamej i zbliżonej – 0 pkt.;

2)      Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z tematyki zbliżonej dla takiego samego rodzaju odbiorców (dzieci i młodzieży) – 15 pkt.

3)      Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z tematyki tożsamej  dla takiego samego rodzaju odbiorców (dzieci i młodzieży) – 30 pkt.

Łączna maksymalna ilość uzyskanych punktów wynosi 100.

Za najkorzystniejsze uznane zostaną oferty zawierające najwyższą liczbę punktów.

Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.

Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5.      Warunki udziału w postępowaniu:

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.

2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).

5) Do formularza oferty należy złożyć wykaz zrealizowanych usług tj. posiadanego doświadczenia wraz z podaniem tematyki zajęć, terminów wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (Załącznik Nr 2 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).

Można dostarczyć także dowody, czy zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbioru itp.). Jeżeli Wykonawca zdecyduje się je dostarczyć, muszą one zostać złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

6) Do oferty należy załączyć proponowany program zajęć ICT, warsztatów z robotyki czy pokazu dla gimnazjalistów.

7) Kompletna oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: „Oferta na robotykę”.

6. Miejsce oraz termin składania ofert:

1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 28.10.2016 r., do godz. 14:30.

2) Ofertę należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Somonino, przesłać pocztą (lub kurierem) w zaklejonej kopercie na adres: Gmina Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino z odpowiednim napisem na kopercie „Oferta na robotykę”.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

3) Zapytanie ofertowe w raz z załącznikami zamieszczono na stronie: www.somonino.pl

7.      Załączniki:

  1. Formularz ofertowy – wzór.
  2. Wykaz zrealizowanych usług - wzór.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X