Zaproszenie do składania ofert cenowych na przeprowadzenie szkolenia dla rad pedagogicznych nt. wdrożenia lekcji odwróconych z wykorzystaniem technologii informacyjnej w ramach projektu pn. „Pełni kompetencji!” – realizacja zajęć dodatkowych w szkołach w Gminie Somonino, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Somonino, ul. Ceynowy, 21, 83-314 Somonino, tel. 58 684 11 21, fax 58 684 11 44
Osoba do kontaktów w sprawie zapytania: Karolina Szmołda, tel. 58 500 88 25,
e-mail: promocja@somonino.pl
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla rad pedagogicznych (6 grup) nt. wdrożenia lekcji odwróconych z wykorzystaniem technologii informacyjnej w następujących placówkach oświatowych, zlokalizowanych na terenie Gminy Somonino, Powiat Kartuski, woj. pomorskie:
1) Szkoła Podstawowa im. kard. S. Wyszyńskiego w Somoninie, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino, Zastępca Dyrektora: Justyna Reglińska, tel. 58 684 -11 -96;
2) Gimnazjum Publiczne im. Jana Pawła II w Somoninie, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino, Zastępca Dyrektora: Mirosław Wyszecki, tel. 58 684 56 43;
3) Zespół Szkół im. Ziemi Kaszubskiej (Szkoła Podstawowa), ul. Szkolna 7, 83-311 Goręczyno, Dyrektor: pani Elżbieta Korzeniewska, tel. 58 684 17 28;
4) Zespół Szkół im. Ziemi Kaszubskiej (Gimnazjum), Dyrektor: pani Elżbieta Korzeniewska, ul. Szkolna 7, 83-311 Goręczyno, tel. 58 684 17 28;
5) Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Borczu, Borcz 70A, 83-312 Hopowo, Dyrektor: pani Halina Mischke, tel. 58 684 13 70;
6) Szkoła Podstawowa w Egiertowie, Egiertowo 1, 83-312 Hopowo, Dyrektor: pani Iliada Kwaszyńska, tel. 58 684 19 91, 665 888 992.
II. Wykonawca będzie musiał w wykorzystywanych materiałach zastosować Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach RPO WP na lata 2014-2020 oraz poinformować uczestników szkolenia o współfinansowaniu działania objętego zapytaniem.
III. Szkolenie musi mieć formę warsztatową.
IV. Czas szkolenia z każdą grupą to cztery godziny zegarowe z uwzględnieniem dwóch przerw po 15 minut.
V. W programie powinna być wyjaśniona idea odwróconej lekcji, jej metody na konkretnych przykładach wraz z zastosowaniem nowoczesnych technologii informacyjnych.
VI. Każdy uczestnik musi otrzymać zaświadczenie o odbyciu szkolenia oraz materiały szkoleniowe, co musi zostać potwierdzone protokołem przekazania.
VII.Wykonawca do końcowego rozliczenia z Zamawiającym przedstawi listy obecności z przeprowadzenia szkoleń dla wszystkich grup wraz z dokumentacją zdjęciową.
3. Warunki zamówienia i termin realizacji:
1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym i Dyrektorami szkół w trakcie trwania umowy w zakresie wprowadzania ewentualnych uwag i poprawek. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram szkoleń. Terminy szkoleń w poszczególnych placówkach muszą być uzgodnione z Dyrektorami szkół. Telefony do kontaktu podane są w pkt 2.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia do informacji zawartych w złożonych ofertach.
4) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających opisanych w zapytaniu warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych czy złożonych po terminie.
5) Termin wykonania przedmiotu zamówienia najpóźniej do 16 grudnia 2016 r.
6) Zaplata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia i przedłożenia poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego wraz z kompletem wymaganych dokumentów, m.in. listami obecności czy dokumentacją zdjęciową.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4. Opis kryterium oceny ofert i wymagane dokumenty:
Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane zostaną następujące kryteria:
1. Punkty za cenę – 70.
Najkorzystniejsza cenowo oferta otrzyma 70 punktów, pozostałe według zależności:
P=(PB/PO)*70.
Zastosowane skróty oznaczają:
− P – punkty za cenę oferty,
− PB – najkorzystniejsza cena,
− PO – cena zaoferowana w ocenianej ofercie.
2. Punkty za doświadczenie – 30 pkt
W ramach niniejszego kryterium będą przyznawane punkty od 0 do 30 w następujący sposób:
1) Wykonawca nie posiada doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z tematyki tożsamej i zbliżonej – 0 pkt.;
2) Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki zbliżonej dla innego rodzaju odbiorców – 15 pkt;
3) Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki tożsamej dla innego rodzaju odbiorców – 20 pkt;
4) Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki zbliżonej dla takiego samego rodzaju odbiorców (nauczycieli) – 25 pkt.
5) Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki tożsamej dla takiego samego rodzaju odbiorców (nauczycieli) – 30 pkt.
Łączna maksymalna ilość uzyskanych punktów wynosi 100.
Za najkorzystniejsze uznane zostaną oferty zawierające najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3) Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).
5) Do formularza oferty należy złożyć wykaz zrealizowanych usług tj. posiadanego doświadczenia wraz z podaniem tematyki szkolenia, terminów wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (Załącznik Nr 2 do Zaproszenia do składania ofert cenowych).
Można dostarczyć także dowody, czy zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbioru itp.). Jeżeli Wykonawca zdecyduje się je dostarczyć, muszą one zostać złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
6) Do oferty należy załączyć proponowany program szkolenia.
7) Kompletna oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: „Oferta na szkolenie”.
6. Miejsce oraz termin składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych w terminie do dnia 28.10.2016 r., do godz. 14:30.
2) Ofertę należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Somonino, przesłać pocztą (lub kurierem) w zaklejonej kopercie na adres: Gmina Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino z odpowiednim napisem na kopercie „Oferta na szkolenie”.
Uwaga: Decyduje data wpływu.
3) Zapytanie ofertowe w raz z załącznikami zamieszczono na stronie: www.somonino.pl
7. Załączniki: